Michael Jackson en Farrah Fawcett overleden!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.887
Waarderingsscore
1.039
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Donderdagavond kwam het nieuws binnen dat Farrah Fawcett overleden is. Zij is gestorven aan k**ker.

De ietwat ouderen ons zullen haar nog kennen van de bekende serie Charlie's Angels. Van deze serie is kort geleden zelfs een film gemaakt, uiteraard niet met Farrah die toen niet meer werkte.

Verder is zij ook bekend geworden als "De vrouw van 6 miljoen" door haar huwelijk met Lee Majors (niet vanwege de serie Bionic Woman), Lee speelde destijds in De Man van 6 Miljoen.

Farrah is 62 jaar geworden.

Later deze avond c.q. vroeg in de ochtend van vrijdag 26 juni werd bekend dat Michael Jackson is overleden.

Op het moment van dit schrijven heeft men het vermoeden dat het gaat om een hartstilstand.

Jacksen heeft een revolutie in de popmuziek teweeg gebracht in de jaren negentig. Vooral in 1983-1986 is er veel van hem verschenen. Het meest bekende en meest verkochte album Thriller is daar wel het toppunt van.

Hij werd bekend met zijn broers in The Jackson Five toen hij klein was en ook met o.a. het wereldberoemde nummer

.Michael Jackson is 50 jaar geworden.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Donderdagavond kwam het nieuws binnen dat Farrah Fawcett overleden is. Zij is gestorven aan k**ker.
De ietwat ouderen ons zullen haar nog kennen van de bekende serie Charlie's Angels.
Klopt; ik vond het altijd een lekker wijf.

Groetjes,

Bones

 
Jammer..........was benieuwd wat voor muziek we nog hadden kunnen verwachten van hem na zijn come back.

Tja Nu jammen met Elvis daar boven

 
Ja was dat wel zo? Ik hoor velen spreken over zijn "come back", ook op TV, maar voor zover ik het begrepen heb van toen hij dat zelf aankondigde, zou er geen sprake zijn van een come-back maar gewoon een laatste optreden.

Hij zou nog 50 concerten geven over de hele wereld en dat zou het dan zijn, vandaar ook de titel van die tournee "That's it". Tijdens die aankondiging heeft ie ook meermaals gezegd dat het de "last time" zou zijn.

Dus eigenlijk vraag ik me (in het algemeen) dan af of men wel van een come-back mag spreken, want het zou geen begin worden van een nieuwe periode met concerten en platen, wat je dus een come-back mag noemen, maar eerder een afscheidstournee van een periode die eigenlijk al lang verstreken is.

Toch?

Hoe het ook zij was ik ook wel erg nieuwsgierig naar wat hij nog te bieden zou hebben. Maar dat zal nu helaas altijd een vraag blijven.

 
Hoi tiger

Je hebt helemaal gelijk met je stelling dat het om een farewell tour gaat en niet een come back.

Anyway jammer de wereld is wel een goeie artiest armer, hoe men ook persloonlijk over deze man denken mag.

Er zijn er weinigen over wie over een halve eeuw nog gesproken zal worden maar hij is er zeker een van

Greetz,

Wing

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan