micronik 1200 met v12.99 als OS

V

Vecter

Ik heb versie 0.99 geladen op de mic 1200, en in principe is er weinig mis mee, behalve:

1- af en toe, maar wel regelmatig, maakt het geluid een soort schuiver op glad ijs. Het effect is wel dat het daarna weer synchroon loopt met het beeld...mwoaa, is mee te leven, maar de vraag is of we er eigenlijk opmerkingen over zouden moeten hebben...

2- op NL2 krijg ik steeds de ondertiteling te zien, nadat ik de ontvanger uit zijn standby mode haal. Als ik de ondertiteling op taal 2 of 3 zet (niet NLs) dan is het euvel weg, maar het ligt zeker niet aan de tv, want daar staat de ondertiteling af.

3- sporadisch loopt hij eens vast. Tis maar goed dat er een echte UIT schakelaar op zit aan de achterkant.

4- Nog geen MONITOR berichten gezien. Voor diegenen die een mic hebben die weten wel wat dit betekent.

Er is ook al een versie 1.09. Interessant gegeven is dat hier standaard een feature in zit om de settings te up- en downloaden! Hoe e.e.a. precies werkt is nog niet duidelijk maar het werkte zeker niet met micedit.

Micedit .06 werkt ook niet goed met het uitlezen van de settings zoals opgeslagen in versie 0.99 van de mic. Frequenties gaan wel eens de bietenberg op, en dan kun je eigenlijk net zo goed weer een verse scan doen.

Overigens was die versie 1.09 erg instabiel. Maar misschien dat ik eerst de receiver helemaal moet wissen, dus alle kanalen en alle settings.

Heeft iemand ervaringen met de nieuwe 1300 serie met harde schijf?

 
@vecter, ik heb ik het verleden eens iemand geholpen met een micronic 1200 met mam600+

ik heb toen voor hem diverse FW's geprobeerd, maar telkend weer terug moeten vallen op FW 78 nogiets dacht ik (zou moeten nakijken)

de reden hiervoor was dat andere versies zeer slecht of zelfs niet de AU update in seca wilden geven, ook niet op een originele C+ kaart (duurde soms wel 2 dagen).

het vervelde van die versie is wel dat de reciever inderdaad nogal eens gaat MONITORen.

Dus een nieuwere FW zou best wel leuk kunnen zijn voor hem, maar gaat de autoupdate dat wel ???

heb jij hiermee ervaring ????

 
autoupdate weet ik niet. Ik heb de software er net in zitten en de enige auto update die ik zou moeten ontvangen is die van C*n*l Klus voor de update op de originele irdeto kaart. Saai he?

Voorlopig heb ik er ruim 1100 kanalen in zitten (astra 1 en HB) en daar zit natuurlijk ook veel buitenlands spul bij. Voor de uitslag van de AU moet je denk ik wachten tot het einde van de maand <?>

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan