Mijn DM8000 ligt in puin en doet niks meer ! ! ! HELP ME!

Frank Duster

New Member
Lid sinds
22 apr 2010
Berichten
20
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
58
Hallo Dreambox-gebruikers,

Ik zit met een probleem...

Ik ben al jaren in het bezit van een DM 8000 PVR DVD (z?nder DVD), HD van 500GB. Verder zit er op:

openPLi 2.1
kernel versie 2.6.18
enigma: feb 9 2012
laatste update: juni 26 2012
frontprocessor versie: 7

Verder staat er in een ander menu erop:

slot 1

herstel
initialiseren
geen module gevonden
geschikt voor meervoudige decoderen
hoge bitrate ondersteuning

Dit ALLES is niet meer terug te vinden, ik krijg de Dreambox 8000 niet meer aan, tenminste niet meer in het menu zoals het moet. Het enigste wat ik nu nog (te zien) krijg is: Welcome Dreambox Discover more.
Met een (gekleurde) wereldbol op de achtergrond.

Ik heb hierdoor een grote fout gemaakt...

Toen ik een nieuwe zenderlijst op de 8000 wilde zetten stond er in de 'beschrijving' op het net: (fabrieks)reset de 8000, wat ik in het menu ook had gedaan... ALLES weg ! ! ! Satellietinstellingen, caminstellingen, gewoon alles weg!

Nu dacht ik: Ik zal er eens een nieuwe image erop zetten?! Zogezegd, zo gedaan? Nee, het duurde z? lang dat ik het menu op de pc maar afbrak. Maar dat kwam me duur te staan.

Alles is weg, foetsie. Ik krijg er niks meer opgezet. G??n image, g??n zenderlijst.

Ik heb Universal DreamUp V1.3.3.4 al meer dan een half uur laten draaien maar er staat nog altijd Connection prepared, now switch on the dreambox De dreambox staat ook al zolang aan maar ik zie geen vooruitgang!

Ik heb w?l iets gelezen over de bootloader? Maar hoe moet ik dat doen?
Als DreamUP + DreamBoxEdit al niks meer doen.


Wie kan mij helpen met dit probleempje?
Wel graag antwoorden waar ik iets aan heb... om het fiasco te doen keren!


Met vriendelijke groet en bedankt voor jullie moeite...
Frank.
 
Je hebt wel een heeeel erg oude image. Neem gewoon een OoZooN Image en je bent altijd actueel en nooit problemen. Hier te downloaden.
 
Hallo eendenteam,

Het is ook een oud beestje, een van de eerste in Nederland!
Ik heb wel gehoord dat er flinke problemen kan komen van een OoZooN image?

Ohnee, wacht ff, dat komt natuurlijk omdat ik een fabrieksreset heb gedaan. Remember? ALLES weg ! ! !


Mvg,
Lid/aanhanger van het eendenteam.
 
Dan had ie er wel even bij moeten vermelden dat hij hulp zocht, dus ik had hem al weer terug hier naartoe gemoved. :)
Ik zal de andere verwijderen, probleem is trouwens inmiddels opgelost zoals we weten van Fun.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan