Mijn nieuwe avatar

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.528
Waarderingsscore
649
Punten
113
Leeftijd
74
Locatie
Een stoplicht op rood.
Na een week van bezinning heb ik een nieuwe avatar geplaatst.
Zeer bewust gekozen voor Neo die de kogelregen stopte.
Ook zeer toepasselijk voor mij.
Ik tracht alle verwijten die ik gekregen heb van wie dan ook, online en via PM ook te stoppen.

Een geschreven bericht , hoe groen ook bedoeld , kan dieprood overkomen.
Dit in tegenstelling tot een gesproken bericht.

Ik weet dat ik regelmatig cynisch reageer maar meestal met een groene ondertoon. Helaas verzuim ik altijd de smileys toe te voegen vergelijkbaar met een gesproken bericht.

Heb enkele tips gekregen om duidelijker over te komen.

1) schrijft je bericht eerst op in een kladblok en lees het na . Tel tot 10 en lees het nog eens na.
2) maak gebruik van zoveel mogelijk smileys om je bericht te onderstrepen , dit kan dan gezien worden of het wel of niet serieus is.


Goede tips.

Enkele opmerkingen die gemaakt zijn (ik laat in het midden door wie) kan ik absoluut niet plaatsen.
Misschien groen bedoeld en dieprood door mij vertaalt.

Ik eindig nu met mijn welgemeende excuses uit te spreken aan alle leden die vinden dat ik hun eer heb aangetast
:sorry:  ik hoop dat dit aanvaard wordt zodat ik met nieuw elan van dit m.i. unieke board gebruik kan maken

Het is niet mijn bedoeling dat hierop uitbundig gereageerd gaat worden.

Indien de behoefte toch kriebelt ,groen of rood , dan lees ik het maar zal er verder niet op ingaan.

Tevens hou ik me voorlopig op de achtergrond.

Dit schrijven plaats ik alleen op dit forum en niet op fun omdat de meeste leden hier ook daar posten.

Groeten

Neo the matrix



   
 
Welkom terug the matrix. Ik ben blij dat jij weer terug bent want ik miste jou wel. En ik hoop ook dat jij je weer gewoon op de voorgrond plaatst en niet op de achtergrond blijft want ook jij beschikt over heel veel bruikbare kennis waar je andere mee kan helpen.





 
Welkom terug kerel blijven lachen de scheldkanonnades die ik soms heb gehad laten me ook niet koud, ik zeg maar zo gelukkig hebben we duck. Normale mensen hier.
 
Een mooi bericht The Matrix en fijn dat je weer terug bent.
Ook ik hoop dat je binnen niet al te lange tijd weer mee gaat doen want je helpt vaak genoeg en hebt ook de nodige kennis.
Ik heb zelf ook wel eens kogelregens veroorzaakt en ook ontvangen, dat is niet de goede weg dus heb ook geprobeerd te veranderen. Is niet overal even goed mee gelukt maar ik zit wel weer met plezier op de forums.
Hopelijk gaat dat voor jou ook lukken om weer met plezier mee te kunnen doen.
 
Tja, wat kan ik daar nog aan toe voegen? Ik heb ook al menig pm mogen ontvangen met hetzelfde.

Maar we zijn er nog steeds, en aan jou heb ik ook nooit getwijfeld @Matrix, je hoort gewoon bij het meubilair hier. ;)
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan