mijn wensen aan mixt ICS

P

pater falcon

beste,
ik wens iedereen een goed jaar 2004 toe behalve de bovengenoemde maatschappij,die bijna of misschien wel het monopolie heeft betreffende televisie ontvangst in vlaanderen.
nu ze ook c+ vl hebben,zullen zij bijna bepalen wat wij op ons scherm zien,en dat wil ik niet!!
hieronder een copy van mijn nieuwjaarswensen naar hen toe.
begin copy
*** wenst jullie dochtermaatschappij mixtICS een spoedig failliesement toe in het jaar 2004.zodat de tiranieke houding ervan verdwijnt,en dat er in 2004 een eerlijke geprijsde zenderaanbod komt,ipv al die brol zoals vtm;ka2;vt4 e.d.zodat het ook gedaan is om ons te gebruiken als melkkoe om jullie bedrijf rijk te spijzen.zodat er misschien toch nog plaatst komt voor satelliet tv in belgie.mixtICS tv,jullie zijn het niet waard nieuwjaar te vieren!!!!!
van een "z???r" ontevreden ex mixtICS klant.
en hoelang zullen jullie nog profiteren van jullie monopoliepostie???nu jullie helaas canal+ bezitten,gaan jullie nu alleszins de baas zijn in televiesieland vlaanderen.Hoe voelt dit,om alleenheerser te zijn in vlaanderen?????
knip knip wegens privacy
nog een fijn failliesement toegewenst in 2004.dat is mijn wens :)
einde copy.
ik heb geschreven dochtermaatschappij,omdat dit verstuurd is naar telenet,en mixtICS is een dochteronderneming van hun.
delen heb ik weggeknipt voor privacy redenen.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan