Mikobu 111 Ultra Glitcher?

Er moet idd iets ge?tst worden Twilight.... ;)

Bestandje hebben waar alles instaat? Zeg het maar dan stuur ik het wel naar je toe ;)
 
Originally posted by twilight
Ja stuur maar op...

Gr Fred.

Ook bij jou Twilight lijkt het niet te lukken via "hotmail" dit was bij Hangslot en Blokker1 ook al zo, terwijl er geen virus inzit...
 
...foutje :stupid:
 
Originally posted by hangslot
De lay-out ligt al bij de etser, maar hij was er niet echt blij mee.


Zoals ik het nu inschat heb ik die printjes niet voor volgend weekend, maar er wordt aan gewerkt.

Klasse waar je mee bezig bent, ik hoor het wel wanneer het iets wordt en/of we samen moeten komen. ;)
 
Ik heb vandaag ook maar weer eens ruig gedaan en heb me zelf weer een kado gegeven.
vandaag een unlooper uit de usa laten opsturen.
en nu even wachten...... ..en wachten..... wachten duurt lang............
 
Want als het goed is heeft @Hangslot, ze al bijna in produktie, tenzij hij nu een weerwoord geeft, en dan hoeven ze niet van zover te komen ;)

Maar och ik wens je er veel plezier mee ;)
 
Tja, het duurt wel lang, maar ik ben afhankelijk van iemand anders (die op wintersport is) om die lay-out over te maken.
ik heb ondertussen de lay-out zelf iets aangepast, met hier en daar wat meer ruimte tussen de sporen.
In afwachting van de profesionele lay-outs, zal ik die ik nu heb eens laten etsen, om te zien wat het wordt, zodat we met wat geluk in elk geval kunnen gaan testen!

to be continued.........
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan