Mime...

Geweldig Freggel!

HAHAHAHA ongelooflijk, je moet er maar op komen en je moet ze ook maar kunnen vinden. Geweldig!! :biggrin::biggrin:

De eerste was geweldig.

Bij de laatste twee kreeg ik het zwarte vlak van YouTube met de tekst" Deze video bevat inhoud van Sony Music Entertainment en is niet beschikbaar in je land.

Het spijt ons."

Wat een onzin.

Daar hebben wij hier in Nederland geen last van.:biggrin:

Kun je niet via een proxy kijken ofzo?

Eéntje heb ik kunnen bekijken via een NL proxyserver de tweede gaf alles behalve beeld.

Ach, Europa is nog steeds niet één.

Jammer genoeg niet nee, de wisselende ip's in Duitsland en Belgie komen de veiligheid ook niet bepaald ten goede.:sad:

Ik krijg hem in elk geval hier ook te zien, had met die anderen ook geen last.

Dat het een spel was leek me in een van de eerste links ook op te vallen maar de tweede of derde werd het volgens mij toch als optreden gedaan. Hoe dan ook, het blijft erg goed als je dat zo kunt!:)

Deze heb ik kunnen zien.

Ik weet niet wat hier wel en niet kan.

Bepaalde sites kan ik hier ook niet krijgen terwijl mijn zoon deze wel op zijn gsm krijgt als hij hier is.

Het is dus provider afhankelijk. De umts welke mijn zoon dan op zijn gsm gebruikt is dus een van andere provider dan ik hier thuis heb.

De reden hiervan is mij totaal onduidelijk. Een site waarop je kan controleren welke poorten open of dicht staan kan ik hier niet oproepen. Mijn zoon wel op zijn gsm.

Misschien mag ik niet controleren welke poorten er open staan. Het modem is geleverd door mijn provider. Ik kan niets anders bedenken.

Toen mijn dochter hier was met haar laptop kon zij een spel niet spelen op facebook.

Ik heb toen even mijn modem disconnect en connect gegeven. Ik kreeg toen een ander IP adres en zij kon haar spelletje spelen. Ik snap niet waarom.

Ik kreeg toen een ander IP adres en zij kon haar spelletje spelen. Ik snap niet waarom.
Ik dus wel. Normaliter hebben er in Duitsland veel dip-t.dialin.net van t-online.

Jij hebt ewe.ip-backbone.de vermoedelijk een andere provider maar deze gaat hetzelfde probleem kennen als dialin.net namelijk het gebruik van wisselende ip's.

Als ik zo gemiddeld in de firewalls van de servers kijk, op sites en irc servers komt daar veel gerotzooi vandaan. Logisch, want wisselende ip's dus moeilijker te traceren en veel mensen nemen zich ook niet de moeite van te klagen. Hier moet je trouwens ook logfiles voor hebben.

Het resultaat is dat met regelmaat dialin.net en backbone.de ip adressen worden geblokkeerd en sites dus niet bereikbaar zijn. Als je ip wisselt en je krijgt toevallig een ip wat niet geblokkeerd is door de webmaster, kom je er weer doorheen.

Ik weet nog dat ik op de irc server een keer heel Duitsland er af geknikkerd heb vanwege die onzin, gewoon het hele dialin.net geblokkeerd.

V.w.b. het kijken naar filmpjes en de melding van rechten van Sony etc. denk ik dat het blokkades zijn die door de providers zelf gedaan worden, vermoedelijk in afspraak met Sony en youtube etc.

In Nederland ligt de wetgeving wat dit betreft een stukje makkelijker.

Ik weet nog dat ik op de irc server een keer heel Duitsland er af geknikkerd heb vanwege die onzin' date=' gewoon het hele dialin.net geblokkeerd.[/quote']Deze doet het inderdaad ook niet. Dat is schijnbaar nog niet terug. Mijn zoon kreeg deze wel op zijn gsm toen hij hier was.

Ik krijg de bekende melding dat de pagina niet gevonden kan worden.

Voor de rest begrijp ik wat je bedoelt. Of ik er blij mee ben is een ander verhaal.

Bedankt voor de uitleg.

Ja blij zul je er zeker niet mee zijn, maar zolang landen als Duitsland en Belgie zulk onzinnig ip beleid er op nahouden zal het niet snel verbeteren.:sad:

Geweldig Freggel, zeker zoals ie "Coz im having a good time" uitbeeldt.:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Ja echt schitterend inderdaad, overigens ook een goed nummer van Queen.:)

Weer super!!

@Freggel

Ik zie dus dat deze leuke uitzendingen via BBC2 en -3 worden uitgezonden;

kan je mij vertellen op welke dag dit is?

Alvast bedankt

Ik weet niet of dat het nog uitgezonden wordt, voor zover ik het kan vinden is de laatste uitzending op 25 februari geweest.

En de eerstvolgende is op 4 maart.

First Broadcast Details

Note: This episode has not yet been broadcast. Details may change

Date:Fri 4th March 2011

Time:10:00pm

Channel:BBC Two

Length:30 minutes

Het programma heet : Fast and Loose

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan