Minima eten dierenvoer!!!

T

twilight

De Voedsel en Warenautoriteit (VWA) is een onderzoek gestart naar Top Diervoeders in Harskamp. Het bedrijf verkoopt brood dat speciaal bedoeld is voor dieren maar het wordt tot in de wijde omgeving door mensen gegeten, zo meldt de Telegraaf.

Een brood kost dertig eurocent en een zak met tarwebollen vijftien eurocent. Het is een publiek geheim dat het door mensen wordt geconsumeerd, aldus N. Top van het bedrijf, "maar ik kan niemand verbieden het zelf te nuttigen". Het brood zou vooral worden gekocht door gezinnen met veel kinderen en door minima.

Bij de plaatselijke banketbakkerij Hol is men verbijsterd en dit heeft niets met broodnijd te maken, aldus eigenaar N. Hol. "De volksgezondheid is hier in het geding. Je gaat mensen die van een minimum leven toch niet voor dieren bestemd brood aanbieden."

Uit het onderzoek van de VWA moet blijken of het nuttigen van het brood schadelijke gevolgen heeft voor de mens.

Update 00:50 uur

De Gelderlander meldt in tegenstelling tot bovenstaande berichtgeving dat de VWA vooralsnog geen reden ziet om in te grijpen. Wel zou de Nederlandse Brood-en Banketbakkers Ondernemers Vereniging (NBOV) aangedrongen hebben op het aan de kaak stellen van broodroof en oneerlijke concurrentie bij leden van de Tweede Kamer.

Wordt het niet eens tijd dat we dat leugenachtige zooitje uit Den Haag donderen weg ermee...

Alles wat er in het verleden is opgebouwd wordt door dat zooitje daar anders kan ik het noemen kapot gemaakt...

En wat doen de vakbonden NIETS !!!!!!! een dom referendum houden onder de leden laat me niet lachen zeg...

En wat doen wij niets we zijn zo mak als een lammetje heerlijk politiek voeren zo toch????????????

We kunnen een voorbeeld nemen aan Frankrijk, daar gooien de mensen wel de boel plat als ze het er niet mee eens zijn.

Maar hier in Nederland laten de mensen zich liever naaien door de politiek...

Tis toch niet normaal dat de minima, Dierenvoedsel eet!!!

GR Fred.

een hele bruinbrood bij AH witte merk kost 42 eurocent.

Schijnbaar weten die minima dat niet of komen die niet bij AH??

Een overtrokken verhaal??

Bij Lidle kost een heel bruin brood 37 euro cent
Dus zo buitensporig is die prijs van 30 euro cent ook weer niet.

Ik heb het ook nie breed he , maar eet toch regelmatig biefstuk en elke dag een complete maaltijd maar goed ik heb dan ook wel een aardig kapitaal opgebouwd toen ik nog wel werk had.

Over hondenbrokken gesproken....

Een kennis van mij werkte bij AH op de telefonische klantenservice kreeg zij een klacht van een oudere dame die seniorenbrokjes had gekocht en die waren zo hard.......zodat zij bijna haar kunstgebit er op stuk beet.

Jongens wekunnen gein maken, maar het is de realiteit met dit kabinet, gaan we gewoon naar de kloten, overal waar ik en mijn ouders en ook jullie ouders voor hebben gevochten ,wordt door het aso zooitje in denhaag van je afgepikt, nu heb je mischien nog wat te eten en te drinken maar straks als je ouder bent...

Denk eens ook al ben je jong, aan je toekomst later, heb ik nog wel een goeie oude dag behoud ik mijn werk en inkomsten....

Denk dat we niet al te pessimistisch moet zijn,de 7 vette jaren hebben we gehad en zijn dus nu met de magere jaren bezig.

Binnen nu en enkele jaren zal het wel weer beter gaan met de economie en dan hoor je weinig mensen meer klagen.

Ik zelf denk niet aan later,ik leef nu!!! heb werk,redelijk loon en maak me niet teveel zorgen over de toekomst.

Kom ik zonder werk te zitten,wat niet aan de orde is,dan zien we wel verder.

Ben het wel met Pikkie eens dat dat Haagse zooitje is moet gaan nadenken wie ze allemaal korten en wat de gevolgen daarvan zijn.

Ik ben het ook wel met pikkie eens wat betreft het naar de klote helpen van wat er in nederland is opgebouwd door het zooitje in Den Haag.Dit aso kabinet mag wat mij betreft zo snel mogelijk vertrekken en plaats maken voor een kabinet wat zich wel sterk wil maken voor nederland in de europese unie.Momenteel willen ze alleen maar het braafste jongetje van de klas zijn zo lijkt het tenminste.Vecht GVD. voor de verworven rechten die wij hier hebben zo een type kabinet zou ik graag willen zien.

Dit bedoel ik heb het nu goed is van velen een uitspraak.
Voorbeeldje de prijzen zijn 200 procent gestegen, zeg nu niet nee het is gewoon zo..
Voorbeeldje kop koffie op schiphol 2,30 euri, reken eens om is 5 gulden en 5 cent.
Dat moet die kerel is op dat zwarte bord buiten zetten verkoopt hij geen koffie meer, zo kan ik nog legio voorbeelden noemen...

Je loon is gehalveerd, je lasten worden alleen maar hoger...

Let op met de loon onderhandeling je pre pension terug tegen een 40 uur werk week zonder loonsverhoging..
Pakje shag 11 gulden pakje sigaretten 9,50 .....
Wil best mee werken aan de 7 magere jaren hoor om de opbouw weer in orde te krijgen maar waar mijn vader voor gestreden heeft wil ik behouden...

Ehh jhg, zeven vette jaren, zeven magere jaren was het he.
En die magere jaren zijn pas in 2001 begonnen.
Dus we zijn nog niet halverwege als je het zo gaat bekijken.
En voor het geval je het nog niet gezien had omdat je niet verder dan je eigen loonstrookje gekeken had, opbouwen duurt veel langer dan afbreken.

Wat hier het geval is, is dat de politiek hier zit te roepen dat IEDEREEN zijn loon moet matigen.
Dat vragen ze je niet, men legt het je op.
En dat betekent in dit geval dat je dus niet het lef moet hebben om je baas een hoger loon te gaan vragen.
En het betekent dat als de duitsers de 38 urige werkweek afschaffen, wij hier het liefst 50 uur per week moeten gaan werken.
Als het kan noig een beetje meer.
En als je dat niet wil, dan moet je niet opkijken dat je zonder rechten komt te staan.
Maar wel even ervoor zorgen dat het landsbestuur zelf een ASOsiale loonsverhoging te pakken heeft wanneer er een volgend kabinet aantreedt.

Zullen we nog maar even niet beginnen over de prestige projecten die elke minister op haar/zijn naam wil hebben ?
Dat soort projecten dat miljarden kost, en waarvan niet 1 persoon het nut kan benoemen ?
Of bezuinigen door de marine van haar vliegtuigen te strippen om er vervolgens achter te komen dat je die dingen eigenlijk nog nodig had en ze dus kan gaan huren/leasen bij je kameraden de engelsen ?
Leasen is namelijk goedkoper dan bezitten he ?
Maakt allemaal niet uit.
Want de miljarden stromen toch wel binnen.
We trekken gewoon de broekriem aan.
Dat er in die riem geen gaatjes meer zitten, maakt niet uit, we tellen gewoon 3 gaatjes verder en prikken er nog eentje bij, dan past het wel.

Dit alles heeft nog niet zo heel veel met beestenbrood te maken.
Maar dat is wel waar we heengaan met zn allen.
Pim Fortuyn is men in de politiek allang vergeten, en daaraan zijn alle grote partijen schuld, ook die waarvan verwacht word dat ze oppositie voeren.
Het gaat al jaren niet meer om het belang van het land of het volk.
Het enige waar het om gaat is het mannetje.
Dat mannetje dat het over normen en waarden heeft.
En dat mannetje dat ziekelijke criminelen vrij in het land laat rondlopen omdat h?j vindt dat dat goed voor die criminelen is, wat het gepeupel (het volk) ervan vind doet niet ter zake.
Waar de duitse politie dan zo'n gast moet gaan arresteren omdat de nederlandse politie er even geen tijd voor heeft.

Gaat de goeie kant op met ons land hoor.
Je moet alleen een beetje geduld hebben daarvoor.
Dan zijn we allemaal criminelen, behalve degenen die in de politiek zitten.
Maar dan lopen we wel allemaal vrij rond, want das goed voor ons.

@ mas

Kan het niet beter verwoorden....
Het wordt tijd dat we met zijn allen naar denhaag gaan en dat zooitje wegjagen daar dan maar een president ofzo want dit kan niet langer....

Ook uit die E.E.G. waar we miljarden in stoppen en onze mensen niks terug krijgen verenigd europa veeg mijn reet er mee af....

Lang leve de revolutie!!!!!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan