Mischien een echt onweer op komst ?????....

satjan

Active member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
251
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
58
Hallo ik vernam dat het wel eens echt moeilijk zou kunnen gaan worden .

Wat ik hiermee bedoel is het volgende .

Volgens een zeer dichte bron gaan de providers hun modulles te samen met de mosc kaartje aanbieden .

Of modulle apart maar zoals jullie weten heeft elke modulle zoals elke mosc een eigen nummer ze zijn dus van plan om deze modulle samen met de mosc te laten werken dus modulles gaan geregistreerd worden .

Dus bv geen abbo is dan ook geen beeld meer .

Maar ik vernam dat men daar ook alweer aan werkt.

Zouden ze mischien de zelfde weg willen opgaan zoals sky??.

 
Oja wat ik nog even kwijt wou is dat het voor de vrijschakelaartjes niet echt makelijk gaat worden .

Voor de echte hobbyisten zal het wel niet z'on vaart lopen wat denken jullie ??.. D: D: D:

 
Tsja, het forum "indianenverhalen" ontbreekt blijkbaar.

Ik geloof er niks van. Bovendien is een koppeling aan een serienummer makkelijk te omzeilen, je kunt een goldwaver ook een eigen serienummer geven. En dan schrijf je dat het een "mosc kaartje" is, nouja, ik geloof niet dat men een "modified original" met module samen verkoopt :)

Het zal wel een "uosc" zijn (unmodified..... )

Zolang als ze kaarten op de markt brengen met zoveel fouten erin hebben ze gewoon boter op hun hoofd.

 
Hahahahahahah Satslope ben jij altijd zo leuk ???.

Ik denk toch wel dat er ons nog een leuke verassing te wachten staat van de heren .

Maar ja we zien het nog wel :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

 
Ach, in die jaren, dat ik met satelliet TV als hobby bezig ben (D2MAC, Videocrypt, Irdeto, Seca, Viaccess) heb ik al zoveel gehoord. Kijk eens naar vorig jaar September, toen zou er SuperSeca (16 bits) worden ingevoerd. Alle editors werden meteen omgeschreven naar de mogelijk om 16 bit keys te kunnen behappen. In Spanje zouden de kaartjes al door CDS worden omgeruild. Nu 8 en een halve maand later is er nog steeds niets gebeurd en nog geen kaartje omgeruild. Dit waarschijnlijk om de hoge kosten die met een dergelijke actie gepaard gaan. Ook Mindport was, zei men, in die tijd bezig met een upgrade van Irdeto. Wat kwam er slechts; een de Euro CI, die niet naar BetaCrypt om te proggen is. "Big Deal".Al dit soort geruchten komt altijd van bronnen dicht bij de provider. Zo'n opmerking maakt het geloofwaardiger. Door dat door publicaties in de pers etc. het aantal niet hobbyisten (zeg maar vrijschakelaars) toe neemt zal er ongetwijfeld op termijn wel iets gebeuren, maar je ziet aan de acties van C*n*l Digitaal, dat het verbeteren van de codering toch niet zo makkelijk is. Als dit zo eenvoudig zou zijn, hadden ze de acties tegen "Boards" en handelaren niet nodig. Maar als er iets gebeurt zal dat de hobby wel weer interessanter maken. Voorlopig denk ik weer aan indianen tot het tegendeel bewezen is. We zien wel.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan