mishandeling paard

S

satelliet2

gezien op tv de mishandeling van het paard in tilburg
walchelijk zelfs
laat daar de politie iets aan doen inplaats van bonnen uitdelen van fout parkeren en te hard rijden
politie doe eens wat nuttigs
gelijk of geen gelijk

Dan moet je eens naar de dagelijkse paardenmarkt in Anderlecht gaan kijken. De rotschoften!

Originally posted by satelliet2
gezien op tv de mishandeling van het paard in tilburg
walchelijk zelfs
laat daar de politie iets aan doen inplaats van bonnen uitdelen van fout parkeren en te hard rijden
politie doe eens wat nuttigs
gelijk of geen gelijk

Ja jongen, maar prioriteit 1, 2 en 3 bij de politie is tegenwoordig het incasseren van geld.
Hebben ze dan nog wat tijd over, willen ze nog wel eens voor iets ( mits het niet te veel inspanning kost) in actie komen.
Gek h? dat ze steeds vaker klappen krijgen van Jan en Alleman.

Het is triest gesteld met Nederland!

Dat dergelijke dingen Uberhaupt gebeuren... ik kan er met de pet niet bij.
Idd, de politie zou eens wat vaker moeten patrouieren (kut woord) door het dorp. Ipv om 23:30 langs de A2 staan flitsen... (je gelooft het niet, tis eg zo)

Maar daar kan helaas de politie niets aan doen, dat is de regering.
Van mij mogen ze ook best wel flitsen etc, maar dan in mijn straat, waar men 80 rijd, en waar mijn zoontje speelt....

Nee... Dan nijmegen, meisje vermoord en in brandgestoken door 2 jongetjes van 13 en 14 jaar oud...
Het stopt niet met mishandeling, het is niet alleen dat de politie alleen maar een beetje flitst en jongetjes die zonder helm rijden pakken.
Het is ook nog de opvoeding van hedendaagse kinderen. Het beleid dat Roterdam voert (minder dan 120.000 euro? je komt er NIET in)...
Hangjongeren op zondag avond voor de snackbar... JULLIE moeten al in bed liggen!

Om maar weer naar de regering een trap terug te geven: Wat nou, mijn belasting centen gaan naar IRAK? Ik wil dat dat geld naar bejaarden tehuizen gaat, daar waar mensen een week zitten te wachten op een douche! Die hebben het simpelweg slechter dan in irak. En dat in een WELVAREND land als Nederland....

Ik wil emigreren....
Ik wil naar een eiland, met mijn vrienden... Die de zelfde normen en waarden hebben als ik!

Nederland? Mag wat mij betreft gestolen worden...

(over 5 jaar hoop ik in duitsland te wonen. Niet omdat duitsland zo geweldig is, maar er zal een hoop ergenis verdwijnen....)

In Duitsland een hoop ergernis verdwijnen? Hmz.. hopelijk ben je dan ook met een van oorsprong Nederlandse vrouw getrouwd en zelfs dan nog krijg je aldaar "buitenlander" problemen, dus er komt wel weer andere ergernis voor in de plaats.
Mijn zus heeft er ook een tijd gewoond, en dan hebben Nederlanders die daar wonen het nog het gemakkelijkst.
De rest mag misschien dan al weg zijn maar het "ein land, ein volk" zit er nog altijd ingebakken.

Emigreren oke, maar dan ga ik wel naar Vlaams-Belgie, zijn tenminste gezellige mensen.:)

Hmmmz,

Het geheel waar ik wil wonen beslaat ettelijke duizenden 4kante meters grond, daar staat het huisje op.
Wat heb ik met andere mensen dan te maken ;)

Nee, er zijn heel veel gebieden waar ook al heel veel nederlanders wonen. Ook is het duitse gedachtegoed dat ze op alles en iedereen letten. het zijn rustige mensen, en ik zoek rust.

Ik heb het gewoon helemaal gehad met Nederland.
(gisteren nog nieuws zitten kijken? met balkeenendweg?)

Hij gaat de aankomende verkiezingen NIET winnen!

@ Big G,

Ik ben het volledig met je eens, maar.........

Zijn wij ( dus ook jij en ik) niet mede schuldig aan wat er nu gebeurd ? Laten wij ons niet als een stel lamme schapen behandelen ? Laten wij dit niet allemaal toe?

Waar is de strijd gebleven ? Iedreen de barricade op! Desnoods werpen we met zun allen het torentje omver :)

Bertus

Ja zo dacht ene Pim Fortuin er ook over en zie wat er van terecht gekomen is.
Duitsland is geen gekke optie, mijn ouders hebben daar een 2e huis en ik mag daar ook graag komen.
We zijn vrienden met praktisch heel het dorp en normen en waarden hebben ze daar zeker nog wel.

Nee, hier houden ze zich met tactische teams bezig om illegaal vuurwerk bij de Belgische grens te weren.
En bij Schiphol mag als je minder dan 3Kilo Cocaine bij je hebt zonder proces verbaal doorlopen.

ZIJN WE DAN ECHT HELEMAAL GESTOORD HIER IN DIT LAND?!!!!!

We dwalen echter wel weer (eens een keer) af.
Ik hoop dat ze die schoften die dat paard zo toegetakeld hebben publiek aan de schandpaal nagelen !!!

Clifford

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan