Misstanden in burcht van B-H!!!

boets

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
375
Punten
83
Leeftijd
65
Ons undercoverteam is er dit weekeinde ingeslaagd om de burcht van B-H binnen te dringen. Wij hebben nu met onze eigen ogen kunnen zien hoe de heren P. en B-H. hun nimfen behandelen. Gelukkig hebben wij het ??n en ander kunnen vastleggen op foto. Hier alvast een voorproefje.
http://www.picupload.nl/uploads/eigu9esj0vvs4x104880mtzlpreiogz.jpg
P.s. de deurtjes hebben wij opengezet, deze waren op slot toen wij binnen kwamen.
B.

Niks mishandelingen! Da's voor eigen veiligheid al die dames in de kooien komen bij jullie vandaan en die moet eerst in quarantaine en zijn heel wild, dus doen we de deurtjes dicht, zodat ze elkaar niet telkens de kleren van het lijf scheuren.
Wij zijn ook geen miljonair's die iederekeer maar nieuwe kleren kunnen kopen!
We treffen ze aan bij jullie zonder kleren in en om de freggelgrot en boetsenbos met vries temperaturen van om en de bij -20. Dat is pas mishandeling!!
Trouwens waarom heb je die ene de deur dan dicht gelaten??
Die was een beetje wild tegen jou h?? Ik ken d'r, die krabt je helemaal open.
Je was er wat bang voor volgens mij, kan ik me ook voorstellen, die komt namelijk bij jullie vandaan en wil er wel ??n van jullie omleggen zo kwaad.

Trouwens die gene die jullie binnen heeft gelaten is inmiddels ontslagen, dus zal er geen tweede kans zijn om dergelijke praktijken uit te voeren er staat nu een wacht die de opdracht heeft meteen te schieten op vreemde binnendringers. :gun:

Goed geregeld Bh gelukkig dat we de kooien dicht hadden zitten anders warens ze weer ontvoerd en diep ongelukkig.. geworden bij die 2 ...

Ja hartstikke goed gedaan B-H. En die quarantaine is inderdaad ook hard nodig. Geen wonder als ze ocherrem uit dat bos en die grot komen.

En zo zie je maar weer hoe snel die ploeg de feiten weer verdraait, gewone quarantaine wordt weer eens aangeduid als opsluiting en mishandeling en daar is helemaal geen sprake van, dat kan ondergetekende ook beamen.

Goed gedaan hoor. Het vrouwen-bevrijdingsfornt is bij deze gestart.

Ik geloof geen woord van B-H. Hij heeft ze volgens mij meegenomen uit het boetsbos en omdat hij bang was dat ze weer terug wilden naar dit mooie bos heeft hij ze opgesloten.

Het lijkt de erop of de rijksvoorlichting dienst de woorden verdraait.

;)
Nr.10

Geloof wat je wil, maar blijft nog de vraag waarom hij die ene kooi dicht liet met die hele kwaje er in haha. Angst om aangevallen te worden en dus met reden dicht gelaten.
Dus niks bang dat ze teruglopen, ze laten zich ook vrijwillig fotograferen voor de registratie in het archief en doen dan ook geen pogingen om er vandoor te gaan, maar werken hier met plezier aan mee. omdat de leefomstandigheden hier veel beter zijn dan zonder kleren ien die koude grot of dat koude bos rond te zwalken zonder eten en drinken wat ze hier royaal krijgen,. Dat hebben wij voor onze meisjes over en die oer holbewoners daar niet :biggrin:

Hahahaaaaa... touch? B-H... daar hebben ze niet van terug.:biggrin::biggrin:

Big-Henk;198850 zei:
Geloof wat je wil, maar blijft nog de vraag waarom hij die ene kooi dicht liet met die hele kwaje er in haha. Angst om aangevallen te worden en dus met reden dicht gelaten.

Ik denk dat het zo is dat het vrouwenbevrijdingsfront gestoord werd doordat lieden die deze prettige dames, miss-handelen ;) weer thuis kwamen.

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Juiste woord Nummer10. Miss-handelen, die handeltjes van hun zijn allemaal (miss)ers! :biggrin:

Hi nummer 10,

Je ziet het heel goed hoor. De heren van de "rijksvoorlichtingsdienst" zijn keien in het verdraaien van de feiten, vooral als ze in het nauw gedreven worden. In een ander topic weet de heer B-H vol trots te vertellen hoe hij hier een nimf gestolen heeft en dat ze nu lekker op een matje voor de kachel ligt te snorren. We weten nu iinmiddels door die foto wat snorren voor de kachel inhoud voor de nimfen. En wat dacht je van de heer B-T die weet te melden dat hij na een bezoek aan het boetsenbos verslaafd is geworden aan de trappisten met grenadine. Hahahaha een lachertje gewoon. De man was al zwaar verslaafd aan het kasteelbier. Toen bleek dat we dat hier niet op voorraad hadden, begon hij F. en mij te bedreigen als we niet snel wat ander speciaal bier op tafel zouden zetten, hij de boel weleens zou verbouwen. Jaja, de heren kunnen er wat van. Ben in ieder geval blij dat jij ze doorziet nummer 10.

B.

Wij verdraaien geen feiten, wij verstrekken politiek verantwoorde antwoorden en da's heel iets anders.;)
De man was al zwaar verslaafd aan het kasteelbier.
Dat is correct.
Toen bleek dat we dat hier niet op voorraad hadden, begon hij F. en mij te bedreigen als we niet snel wat ander speciaal bier op tafel zouden zetten, hij de boel weleens zou verbouwen.
Ook correct. Te beginnen met de nieuwe aanbouw die ik dan wilde verbouwen tot biljartkamer, om allen mee te plezieren uiteraard. Maar je vergeet wel weer de andere helft van het verhaal te vertellen.
Want na dat aantal jaren dat ik al in het Boetsenbos kom, waarbij al vanaf jaar 1 bekend was dat ik aan het Kasteelbier en donker bier hing, heeft het steeds zo moeten zijn dat derden de benodigde drank (zijnde Kasteelbier) voor mij moesten mede nemen om te zorgen dat ik iets anders dan frisdrank ter beschikking had.
Eerst nam Denktenk een en ander mee en later heeft Mas3 daar nog zorg voor gedragen omdat die er ook al uit voorzorg van uit ging dat het wel weer eens niet aanwezig zou zijn.
Je kunt echter van die mensen (die ik nog steeds zeer dankbaar ben) niet verwachten dat ze bezig blijven, dat moet de gastheer doen. Dus toen dit jaar wederom noch Kasteelbier, noch donker bier aanwezig bleek te zijn, heb ik gemeend enigszins te moeten brullen en grommen, hetgeen op zijn beurt geleid heeft tot het mij weer tot rust toen bekeren, middels de opeens snel ter beschikking gestelde Westmalle met Grenadine.
Aangezien dit echter ook zeer goed viel, is per direct het Kasteelbier afgezworen en ben ik overgestapt op de Westmalle/Grenadine, hetgeen ik nu uiteraard ook wel ter beschikking acht te zijn in bij elk volgend Boetsenbos bezoek.;)

Zo.... dus doorzien....? Niks hoor. Hier h?dde gij krek de hele waorheid. Om het eens in 't Brabants te zeggen.
En Mas3 en Denktenk kunnen omtrent het Kasteelbier verhaal ook getuigen!
:biggrin:

Black Tiger;198900 zei:
Wij verdraaien geen feiten, wij verstrekken politiek verantwoorde antwoorden en da's heel iets anders.;)

Tuurlijk is dat heel anders maar voor de rest van Nederland is dat gewoon hetzelfde :biggrin:

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

In dit topic hou ik mezelf wijselijk stil, Boets kan dit makkelijk alleen af, er ligt een goede fundering onder de verbouwing. :biggrin:

We hoeven ons niet te generen voor de door ons opgezette medische ruimte waar met name de vrouwen tot rust kunnen komen, wij geven geen verkeerde interpetatie van de boven getoonde beelden...

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan