Mjn laatste posting hier op duck

The Wizzard

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 dec 2003
Berichten
1.542
Waarderingsscore
3
Punten
38
Leeftijd
58
Beste Allemaal dit is mijn allerlaatste posting op Duck ik ben al mod af en nu stop ik helemaal met posten op dit forum.
Ik en nog een aantal hebben het forum in leven gehouden tijdens de grote seca & irdeto oorlog.
Dag en nacht waren wij bezig om vele websites uit de grond te stampen.

Dat was de tijd dat we hier nog keys plaatsten, en de tijd dat er oorlog was tussen Sat 4 All en Duckfiles.
Nadat Duckfiles gestopt is met het plaatsen van keys en files is het leden aantal zeer vlug minder geworden, er was immers niks meer te vinden om via een andere weg TV te kijken.

Ik hou het nu voor gezien, ik blijf nog wel even lid maar als ik een tijdje niks gepost heb wordt mijn account ook gewist.

Het ga u allen goed de koning is dood lang leve de koning.

groet,

Wilco
The Wizzard
 
The Wizzard;229407 zei:
Beste Allemaal dit is mijn allerlaatste posting op Duck ik ben al mod af en nu stop ik helemaal met posten op dit forum.
Ik en nog een aantal hebben het forum in leven gehouden tijdens de grote seca & irdeto oorlog.
Dag en nacht waren wij bezig om vele websites uit de grond te stampen.

Dat was de tijd dat we hier nog keys plaatsten, en de tijd dat er oorlog was tussen Sat 4 All en Duckfiles.
Nadat Duckfiles gestopt is met het plaatsen van keys en files is het leden aantal zeer vlug minder geworden, er was immers niks meer te vinden om via een andere weg TV te kijken.

Ik hou het nu voor gezien, ik blijf nog wel even lid maar als ik een tijdje niks gepost heb wordt mijn account ook gewist.

Het ga u allen goed de koning is dood lang leve de koning.

groet,

Wilco
The Wizzard

bedankt man was een leuke tijd we hebben veel gelachen en gehuild.
 
Jammer om te horen dat je besloten hebt om er mee te gaan stoppen.

Misschien als je nog eens tijd hebt komen we elkaar nog eens tegen op een BBQ.

Het ga je goed!
 
jammer het gaat je goed
gr frans
 
tja wat moet ik zeggen, jammer maar ik snap het wel. ik kijk nog wel iedere dag even, maar heb ondertussen weer wat andere hobbies die ook veel tijd kosten.
En laten we eerlijk zijn op de moppen na is er niet echt veel meer te doen.
De hobbie die wij er aan gehad hebben bestaat eigelijk niet echt meer, en de echte breinen waar we vroeger nog wel eens wat van konden leren, (overnemen)tja die zijn allang gestopt of of geven niets meer vrij.
Wizzard,misschien nog tot ziens op een bbq en anders het ga je goed.
Gr Blokker
 
Bedankt, het was toch allemaal wel leuk!

Grtz.
 
Tja, ik begrijp het ook wel. Ook ik post niet veel meer. Zoals Blokker ook schrijft is de sat hobby grotendeels verdwenen. Vroeger waren we allemaal druk in de weer met keyfiles en soldeerbouten. Tegenwoordig is het voor diegenen die de weg weten niet zo heel moeilijk om alles wat je wil van de sat af te plukken, waardoor er hobbymatig niet veel uitdaging meer is. Ikzelf beperk het tot 1 keer per jaar eens het dak op om een schotel uit te richten, en een enkele keer een nieuwe settinglijst in de db te blazen.
Toch kijk ik bijna dagelijks (dwangmatig?) op Duckfiles, en lees trouw de meeste postings.

Wilco, ik wens je het allerbeste, wellicht zien we elkaar nog eens bij Freggel of ergens anders, het blijft een klein wereldje nietwaar?
 
The Wizzard, de man met de piratenvlag, vanuit de regio.
Na een BBQ bleek dat er nog wel meer linkjes lagen vanuit het verleden.

Maar ik denk dat we elkaar nog wel tegenkomen misschien op een BBQ of tijdens een nieuwjaarsborrel of wat anders.

Toch wil ik je nog even bedanken voor de tijd, uitleg en je geduld om mij verder te helpen met deze hobby.

We zien elkaar vast nog wel.

NR.10
 
Beste Wilco,

Bedankt voor je inzet!
 
Hoi Wilco, bedankt voor alles wat je hier hebt gedaan, en wie weet komen we elkaar ooit nog wel eens ergens tegen.
 
Hoi Wilco.
Jammer te horen dat je stopt. Inderdaad werd het steeds minder, behalve op een ander door jou genoemd forum, waar overigens toen ook geen keys en files meer gepost werden. Persoonlijk vind ik dat de grote verspreiding en publiekheid van keys en files de hobby kapot gemaakt heeft, want daardoor werd des te sneller alles verandert en dicht gezet.

Maar goed, het zij zo, het was wel een enorm leuke tijd. Toch zou het leuk zijn als je nog wat komt posten, je hoeft immers niet met posten te stoppen en een bezoekje van je zo nu en dan zou toch wel erg leuk zijn!

In elk geval bedankt voor je medewerking, en inzet en bezoek al die jaren, dat wordt zeker op prijs gesteld!!

@Allemaal:
Ik hou het nu voor gezien, ik blijf nog wel even lid maar als ik een tijdje niks gepost heb wordt mijn account ook gewist.
Dit wil ik even corrigeren want dat is niet juist.
Accounts worden alleen gewist indien men niet meer inlogt. Als men dan 2 jaar niet meer ingelogd heeft (posten hoeft dus niet), wordt het account gewist. Dit zou feitelijk elk forum moeten doen in het kader van de Wet op de Privacy.
 
Hey groen je gaat me toch ook niet in de steek laten hier he
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan