mk01 met mkfind 4.0

B

bullet

Als je de keys uit je kaart haalt met mkfind 4.0, laat die je kaart ongemoeid of schrijft ie wel naar je kaart om de info eruit te halen en daardoor de kaart verandert.

Heb alle topics nagelezen en de sites over dit onderwerp nageplozen maar kan hier geen antwoord vinden.

Grtz Mustang.

 
Het ligt eraan wat je aanvinkt.

Je kunt zelf kiezen voor overschrijven ofniet.

 
@activ. Dus ik kan de keys (mk01)eruit trekken ZONDER dat ie de kaart beschrijft? Vind dit wel belangrijk voordat ik dat programma gebruik.

Grtz Mustang (bedankt voor je reply activ)

 
Als je aanvinkt 'max provider' doet hij zoveel mogelijk zoeken zonder overschrijven. Als je dan 1 voor 1 de keys gaat laten zoeken, doet hij bij 'get last 5 bytes' wel overschrijving, maar dat doet hij met een onschuldige pbm aanpassing, en zet die steeds daarna weer terug. Als hij niet op deze wijze tewerk kan gaan krijg je een waarschuwing en stopt hij met zoeken. Met brute force doet hij helemaal niets met de kaart (dit is gewoon een rekensommetje). Je moet niet bang zijn dit programma te gebruiken. Het is gewoon een geweldig programma, en ik heb het nog niet op een fout kunnen trapperen. Bovenstaande info heb ik getest en ondervonden met reeds 6 originele 0019 kaarten. Eén daarvan krijg ik ook met MKF4 niet meer zoals hij was, maar die was daarvoor met cardtuner bewerkt, en dat is een regelrechte killer voor je kaart!

 
Ik heb mkfind4 nu voor het eerst gebruikt en het werkt perfect! Alle keys gevonden van een maagdelijke kaart.

Activ en Marciemarc, bedankt voor jullie reply :)

Grtz Mustang.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan