MK01 wissel bij de fransen

vl29: van 0019 of van de fransen?

Ik merk het alweer, mijn seasons ligt een paar dagen in de kast en hij mag er alweer uit ;-)

Zouden ze die updates tot het einde van de maand blijven zenden, en hoevaak komt ie binnen?? (weet ik een beetje hoelang ik moet wachten (ongeduld) )

 
@vl29, is het niet zo dat WB de PBM negeerd?

Ook al zet je alles op 0 dan nog heb je beeld volgens mij.

 
update van mk01 op 0019...heb er nog geen een binnen op 0003/0004...wel op de 0009 dus dat zit wel goed..

zodra je de pbm verandert zou ook beeld zwart moeten worden,maar bij de franse c+ blijkbaar niet...,mmm vreemd

nog iets vreemds...Wallbanger logt alleen constant dezelfde EMM

2 dagen geleden eentje die de hele dag dezelfde was

gisteren een andere

en vandaag weer een andere..

Dat schiet niet echt op,een groep kaarten per dag voorzien van nieuwe masterkeys...

 
zijn er intussen nu al updates binnen op de 03 en 04 of ligt het probleem echt aan m'n mk01 ?

CU

Red

 
Denk het wel

up zijn hier binnen:)

 
0003 en 0004 had ik binnen op 4 oktober, enkel 000c duurde wat langer deze keer, ik heb trouwens 3 non public setjes voor 0003 en 0004, deze krijgen allemaal nog steeds gewoon updates, en allen sinds 4 oktober.

ik denk dus dat je echt opnieuw moet gaan zoeken RE en VL29

 
Wat die fransen betreft: mogelijk dat de 01's niet meer werken, maar er valt me nog iets op: de MK01 op SECA afschakel-commands die komen ook niet meer.

Ik vermoed dat ze de EMM-traffic drastisch verlaagd hebben om meer flauwekul over de MHW applic's uit te kunnen zenden.

Over een MK00-UA comb kreeg ik helaas ook niks binnen.

Op 2 nederlandse UA/00/01/ppua kreeg ik de gebruikelijke updates, waarbij de custwp netjes in F0 stond, dus die wissel van 01's geldt maar voor sommige groepen.

Vandaag een poolse kaart uitgelezen die net van abo veranderd was en dat gaf me het plezier weer eens een MK01 update mee te loggen ;-)

Wie doet me eens een franse kaart die net een nieuwe provider bij geschreven krijgt? Dat moet helemaal fun zijn, een 23 meeloggen hihi.

Nouja, eigenlijks niks vreemds aan, alleen leuk als je het van de "company" zelf krijgt..

Toch eens bellen naar hilversum en vragen of ik 0004 erbij kan krijgen en wat dat kost :)

 
Sorry voor de lange duur van de reply ,maar ben net terug van vakantie...helaas geen cryptoworks module kunnen bemachtigen in Turkia met digiturk kaart maar zal dat de volgende keer proberen...

Heb net gelogd en krijg vele updates binnen ,ook weer bij de fransen,zelfs mk01 nieuw!! dus mijn keys werken wel

Misschien logtips voor de rest:

Heb zojuist nieuwe mk01/ppua binnen gekregen op D+ , Calcio en stream dus de italianen hebben er zin in...

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan