mk1 uit mosc

P

prutserjo

hallo iedereen

de veel voorkomende vragen op een forum zijn HOE haal ik mijn mk1 en ppua uit een org mosckaart, wel deze heb ik niet op mijn kaart staan en zal ik ook nooit krijgen van anal+ omdat ik in het buitenland woon .daarover nu enkele vraagjes

vraag 1 kan men NIET publieke mk1 loggen zonder dat er een mk1 en ppua op je mosc kaart staat?

indien men wel een mk1 en ppua kan loggen dan

vraag 2 hoe extract je dan een mk1 uit een log?

vraag 3 met welk program logt men het best op seca met een season2 kaart?

gr prutserjo

 
antwoord op je vragen:

1.nee, volgens mij niet

2.nvt

3.wallbanger werkt wel leuk en erg gemakkelijk

 
Ik heb toch ook wel hele goede ervaringen met Windecrypt.

Maar wallbanger is wat overzichtelijker maar werkt niet zo effectief en heeft nog wat bugs.

Maar beide prima programma's!!

 
Alleen als je een UA hebt met een geldige MK00 voor de betreffende provider hebt: (dwz Cloongegevens)kun je als desbetreffende kaart wordt ge(re)activeerd een MK01 en PPUA loggen. Dus je hebt niet perse een kaartje nodig, alleen deze gegevens. Deze zal je niet gauw van iemand krijgen en dan moet tevens de kaart net op dat moment ge(re)activeerd

worden. Vrij kleine kans dus. Het internet staat echter nog vol met redelijk onbekende PPUA's en Mk01's. Dus goed kijken. Ik pik soms files op met daarin voor 4 of 5 providers voor mij nieuwe combinaties die allemaal nog werken. Zoeken en proberen dus.

MTB

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan