mk4.1???

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjonnie5

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
671
Waarderingsscore
1
Punten
18
Na lange tijd hobbien, ben ik nu in het bezit van een Mosc kaart. (altijd met GW gewerkt).

Nu wil ik dus eens kijken hoe ik met mk4.1 de mk kan uitlezen, ppua is simpel, want deze geeft ie gelijk aan.

Ik heb al verschillende threads gelezen, maar hier wordt gepraat over max prov aanvinken e.d., maar deze kan ik niet terug vinden in mk4.1.

Ook zou ik willen weten bij welke functies de kaart wel en bij welke functie de kaart niet wordt beschreven.

Tot nu toe geen keys kunnen uitlezen, zelfs geen O.K

Alvast bedankt voor jullie reacties.

 
Nou als je een beetje Engels kent wijst het programma zich vanzelf.

Druk eens op het "get card info" knopje.

Dan gaat ie alle providers langs en onder de providers staan nog wat opties.

Als je op een van die dingen drukt, krijg je alle keys te zien en dan vind je ook wel de plaats waar je dat vinkje bij "max provider" moet aanvinken.:)

Loop gewoon eens alles rustig door en zie wat er tevoorschijn komt. Wat je nu doet is wel heel erg vragen naar de bekende weg wat dit betreft.

Er wordt naar de kaart geschreven met "modify" of "program" funkties, andere funkties schrijven niet naar de kaart.

Een uitzondering daarop is de zoekfunkties voor het compleet krijgen van de keys maar dat staat ook al in een ander topic beschreven. Kan verder ook geen kwaad, wel zou ik die topics eens goed nalezen.

 
Bedankt BT

Het is natuurlijk wel makkelijk om te vragen naar de bekende weg, maar zo is dit niet bedoelt.

Ik wil natuurlijk niet gelijk m'n kaart naar de knoppen helpen.

Ben ieder geval weer iets wijzer

 
Hallo!

Voor instructies m.b.t. MK4.x staat er op de pagina waar je het haalt ook een volledige uitleg goe je wat er waar aanvinkt en opslaat. Misschien dat je dat ook eens kan uitprinten tijdens het werken met MKF4.x Voor me zelf was dat een uitkomst. Na het één of 2 keer gedaan te hebben lukt het natuurlijk ook zonder die uitleg.

suc6

K

 
Bedankt voor jullie reacties

Mooi programma

 
mooi, kan deze ook weer dicht;-)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan