MKV(HD) films kijken met Dm800HD lukt niet

T

Tokeh

Hallo,

Films (VOB)die ik heb gedownload, kan ik zonder problemen kijken met mijn DM800HD.

Nu heb ik Blue-Ray disc(HD) gedownload, als MKV bestand, helaas kan ik deze niet bekijken. Waardoor kan dit???

B.V.D. :headbang:

 
Blue-Ray is 1080p helaas kan je Dreambox dat niet aan die gaat tot 10801 de helft dus.

Die bestanden in MKV extentie kan ik je niet verder mee helpen kan de Dreambox die wel aan??:)

 
Hallo Aart,

Ten eerste, bedankt voor je reactie.

Op de DM staat de VLC-player, deze player staat er om bekend MKV bestanden te kunnen afspelen. Op mijn PC worden deze soort bestanden ook gewoon afgespeeld.

Ik heb op de DM nog niet geprobeerd om normale MKV (zonder HD) af te spelen, ik gebruik namelijk altijd VOB bestanden.

 
Dit ligt puur aan je dreambox, MKV bestanden kan die niks mee ongeacht of je VLC Player erop hebt staan, de reden hiervoor is wat Aart al aangeeft die 1080p

Groetjes,

Wing

 
Hallo,

Als je de mediaplayer of media center download op je DM800 dan kun je ook gewoon mkv betanden afspelen,dit gaat zelfs via het netwerk.

Hier kijk ik mkv bestanden op de 800 vanaf de HD van de 8000,op beide staat Pli,

werkt prima.

succes

Satz:)

 
Ik kijk .mkv bestanden vanaf mn Nas, werkt prima.

 
Ik heb het probleem opgelost:

Ik heb een Ac Ryan mediaplayer gekocht.

Het werkte voor geen meter op mijn Dreampje.

Iedereen bedankt voor de reacties....

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan