mm 9500s

T

tonykart

hallo ik hoor veel berichten over de MM9500 die zowel op Irdeto als op Seca kunnen. De mijne loopt gewoon op Irdeto. Wat moet ik allemaal veranderen?

Is dit alleen software-matig te doen en wie heeft ervaring ?

 
Hoi Tonykart,

Ja, ze schijnen het toch voor elkaar te hebben! Seca en viacces op de 9500, dboxen etc. Seca liep nog niet helemaal lekker volgens de berichten (wordt aan gewerkt) maar Via wel.

Om dit mogelijk te maken moet een chipje uit je cam opnieuw geprogrammeerd worden, het is dus niet een kwestie van een andere DVB versie o.i.d., maar er moet echt aan de hardware van je cam worden gesleuteld!

Ben zelf ook erg benieuwd naar het eind resultaat! Weet nl. niet wat ik nodig heb om die chip te proggen :))) Maar als het wat publieker word dan zullen er best wel mensen zijn die dat tegen een redelijke vergoeding willen doen. Vermoedt dat een progger voor deze chips te duur is om voor een 1malige actie te kopen :))

Groetjes,

Cube

 
bedankt weet ik dat ook weer. programeren is geen probleem. brander is wel te regelen voor die dingen. Alleen wil ik natuurlijk wel eerst de juiste software hebben anders hebben we een probleempje. we houden contact.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan