MmmhhuuuuuHahahahahaaaaaaaaaa ...

  • Topic starter The Green Hornet
  • Startdatum
Er wordt alleen over gesproken en tot nu toe is er niets bevestigd.


Maar waar rook is is .......................
 
Originally posted by the matrix
Er wordt alleen over gesproken en tot nu toe is er niets bevestigd.


Maar waar rook is is .......................

euh nix bevestigd??? dacht het toch wel op de galaxis receiver...
 
ja dat weet ik wel maar ik zie en hoor nergens iemand reageren DAT het werkt

Wie heeft er hier een Galaxis receiver om dat te bevestigen
 
Zal wel aan mij liggen, maar waarom wordt dit in het seca forum gepost?
Het gaat om de nagra2 codering op Hispasat.
 
Originally posted by klukje
Zal wel aan mij liggen, maar waarom wordt dit in het seca forum gepost?
Het gaat om de nagra2 codering op Hispasat.

Nu staat hij wel goed. ;)
 
Mooi Freggel.
Waren alle problemen in de wereld maar zo makkelijk op te lossen...
 
Nagra2 Hacked !!!
Written by Administrator
Wednesday, 24 August 2005
Nagra2 Hack - There is a public software for Digital+ (Hispasat 30W) encrypted in Nagravision2.The most interesing part is that it's open on GALAXIS receiver,without any cards or cardsharing.All Digital+ channels on Astra as well as on Hispasat are working.There is a chance of other emulators being released soon.

bron:


www.goodprice.spyhost.net
 
zoals het eruit zie is vannacht de emu klaar voor de Pioneer en Philips...

ik zei het toch haha
 
voor de opos zijn nu de eerste files al besckikbaar.
ik weet alleen niet of ze werken.
ik heb geen opos kaart.
ze staan op de bekende satfiles site.
 
zoals het eruit zie is vannacht de emu klaar voor de Pioneer en Philips...


Klasse dat je nu alweer een nieuwe firmware gaat hebben! :thumpsup:



Originally posted by format c:
@freggel ,haal je Philips...maar weer uit de kast.

@Format c: mijn Philips staat niet in de kast, die doet nog trouw zijn werk... :biggrin:
 
Vele hackers hebben nog steeds de handen vol aan het proberen te kraken van het seca 2 coderingssyteem. In Spanje zijn de hackers waarschijnlijk allemaal veel wijzer dan de rest van Europa want daar hebben ze het zogenaamde seca 3 systeem al gehackt. Inderdaad is het zo dat men op dit moment alle zenders, inclusief de PPV zenders, open heeft van de Spaanse satellietprovider Digital +. Dit zowel voor het mediaguard gecodeerde pakket op de Astra 1 satelliet op 19,2 oost als het Nagravision gecodeerde pakket op de Hispasat 30 graden west. Via een bepaald merk satellietontvanger is op dit moment al door iedereen welke de alternatieve firmware in de ontvanger laadt dit alles te bekijken. De verwachtingen zijn dat binnen niet al te lange tijd ook voor andere merken ontvangers emulatoren en alternatieve firmware beschikbaar zal komen. Natuurlijk zal daarna ook via de zogenaamde tuinhekkaarten en de CI modules waarschijnlijk ??n en ander zichtbaar gaan worden. Maar de vraag is bestaat seca 3 eigenlijk wel ?

Nee is het antwoord. Seca 3 bestaat in ieder geval publiekelijk nog niet. De hier gekraakte coderingsnormen zijn gewoon seca en nagravision coderingsnormen welke op 1 smartcard te zien waren. Seca in verleden jaar in handen gekomen van de firma Kudelski, welke op dat moment ook de makers waren van het Nagravision coderingssysteem. In Spanje werden ongeveer in dezelfde periode als deze overname twee betaaltelevisieproviders samengevoegd tot ??n bedrijf. De ene gedeelte gebruikte seca/mediaguard als coderingsnorm en de andere Nagravision. Bij de overname werden afspraken gemaakt dat beide coderingsnormen nog voor een bepaalde tijd zouden worden ondersteund. Omdat de eigenaar van beide coderingsnormen inmiddels dezelfde was werd in gezamelijk een plan ontwikkeld om ??n smartcard te kunnen gebruiken voor beide pakketten. Deze kaart werd omgedoopt tot de Cardmageddon smartcard. Hierop kon men dus zowel naar het seca als naar het nagravision gecodeerde pakket kijken middels ??n kaart en ??n abonnement. In de hackerskringen werd deze kaart ook wel de seca 3 kaart genoemd en daardoor werd ook op internetsites soms de coderingsnorm seca 3 gebruikt als het ging over televisiekanalen welke in deze pakketten zaten. Deze Cardmageddon kaart was volgens de maker ervan, Kudelski dus, de meest beveiligde kaart waar bijna geen mogelijkheid was om deze te hacken. En ja dat moet je natuurlijk niet openbaar gaan zeggen. Hackers hadden plots heel veel belangstelling in deze zogenaamde "seca 3" smartcard.

Het wil overigens nog niet zeggen dat door deze hack ook alle seca en nagravision 2 (alladin in vaktermen geheten) pakketten zullen opengaan. In deze kaartopzet wordt namelijk de ene coderingsnorm getunneld naar de andere coderingsnorm en daar zijn heel andere commando?s en scripten voor gebruikt dan bij de afzonderlijke coderingssystemen. Het is zelfs nog niet bekend of dit om een echte hack gaat of een zogenaamde achterdeur in de kaart welke men met een kier open heeft gevonden. Feit is wel dat op dit moment de pakketten aardig open te lijken liggen omdat ook de zogenaamde Pay Per View kanalen ook gratis te zien zijn. Maar er bestaat een hele grote kans dat middels een security update van de kaart en de gebruikte systemen binnen korte tijd het hele zaak weer op zwart gezet gaat worden door de maker van het coderingssysteem.

? 2005 S A T P L A Z A Weblog
 
is er iemand van duck die d+ al open heeft gehad na dit nieuws?

Ben benieuwd, goede ontwikkeling met oog op Spaans voetbal
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan