Mogelijk 40 graden in Zuidoost-Brabant?: het wordt snoeiheet volgens MeteoGroup

kan ook niet missen dat schotelwater haal je we uit 50 soorten bier :klappen: :klappen: :klappen: :klappen: :klappen:

ja zo lopen er wel meer weddenschappen dat men weet wat men drinkt, Zo ook stoere Jan, zou tien soorten drank opnoemen
1e glas ---> halfvolle melk --> goed
2e glas  ---> Radler citroen van Grolsch --> goed
3e glas ----> Beerenburg Kalmoes van Hooghoudt ---> goed
4e glas ---->  Gatverdamme benzine,

ja maar is het loodhoudend of loodvrij????? en van wie

Ik kan zo'n test niet met zo'n goed gevolg doorstaan, omdat ik geen pils lust, maar Bavaria (waterbier) en Grolsch (beste bier volgens velen) haal ik er zonder meer tussenuit.;)
Grenadine door het bier is een cultuurgebruik afkomstig van Belgie als ik me niet vergis en verrijkt alleen maar de smaak en genot, mensen die dat geen "bier" meer noemen weten niet wat ze missen. :biggrin: :p

Nou ik heb op dit moment gewoon Best bier in mijn handen, van onze Dirk, een goed en betaalbaar pilske.

Wat die Grenadine betreft, die hoort er bij mij ook bij een Westmalle Trappist.

@Black Tiger: als ik het idee had, dat ik iets miste, dan zorgde ik ervoor, dat ik het kreeg.... Voor zover het in het budget past, vanzelf....
Maar daarbij behoort vast geen met likeur aangelengd biertje.... Wat voor gewoonte het waar dan ook is...!

Aan de andere kant gun ik in ieder geval wel eenieder zijn eigen smaak, en begrijp slecht, waarom de mijne bekritiseerd wordt..., terwijl ik het toch over het beste bier van de wereld heb...????

Daarom geef ik een negatiek oordeel, over een drankje, ???wat ik zelfs nog nooit heb geproefd.... Pure hufterigheid..... ?

Graag deze bijdrage niet te serieus nemen... Gewoon blijven ?????? gr. George

marie zei:
Graag deze bijdrage niet te serieus nemen... Gewoon blijven ?????? gr. George

Tja dit weten wij nog niet zeker.... 

We zijn al flink aan het plussen/minnen.

Marie: Douze points..... Marie: Twelve points.....,etc., enz.....
Ik hoop, dat je telraam werkt....??? gr. George

Goh Marie, nu spreek je jezelf toch wel erg tegen, want je blijkt niet eens te weten waar het om gaat.
als ik het idee had, dat ik iets miste, dan zorgde ik ervoor, dat ik het kreeg
Klaarblijkelijk toch niet want.....

Maar daarbij behoort vast geen met likeur aangelengd biertje
Grenadine is helemaal geen likeur, dus je weet niet eens wat het is en dus ook niet dat je echt iets mist. :biggrin: :biertje:
Als ouwe zeerover moet je dat toch op zijn minst eens even proeven.  :potbier:

Likeur in een biertje, heet volgens mij een kopstoot....

kopstoot is eerst een borrel en die moet je weg spoelen met een glas bier

kopstootje is bier met jonge jenever, ik als professionele alcoholist weet zulke dingen natuurlijk.

B.

Heej alcholist voor de duidelijkheid voor de notoire leden
Is het nu bier met jonge jenever in die volgorde of
Is het jonge jenever gevolgd door bier.
En hoeveel van ieders.
Wil dit wel zuiver hebben voordat ik een proef doe. :rolleyes:

eerst borreltje wegkappen gevolgd door bier :biertje: :biertje: :biertje: En hoeveelheid, ja ik weet natuurlijk niet hoeveel je er hebben kan, verschilt per persoon. hahahaha

B.

Kopstoot kan ook anders: 1 pul bier, en laat daar een Schnaps inzakken, en dan de pul in 1 teug achterover. :potbier:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan