Mokum feliciteert Twente

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
2.322
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
68
Mokum feliciteert Twente.

Hierbij mijn felicitaties aan FC Twente.
Fantastisch wat jullie dit seizoen hebben gepresteerd.

En uiteraad ook Roy van harte en bedankt voor je inzet.
 
Dus gelukkig is het in Breda rustig gebleven.

Een mooie prestatie van Twente!
 
een prima jaar voor regio twente

En FC twente kampioen en vergeet niet Heracles op de 6e plaats. Alhoewel dat wel iets zegt over de kwaliteit van het NL voetbal, immers als er een speler goed is dan speelt ie volgend seizoen in het buitenland.

FC Twente heeft het hoofd koel gehouden in de naar mi flut wedstrijd.


Maaskant had het over een gewaagd duel, niets is minder waar geweest

nu strijkt FC Twente zomaar enkele miljoenen euro's op om mee te doen aan de CL.


En dan het programmeren van C+ dat was wel erg kloten
Live 1 een schakelprogramma tussen alles wat kan voetballen en Live 2 NEC AJAX terwijl het om FC Twente ging. ik denk dat ik mijn abootje opzeg;-))
 
Heel sportief CM !

En Matrix, das weer wat minder sportief.
Die miljoenen hebben ze net 1 puntje harder verdiend dit jaar dan de Amsterdammers.
Die hebben als ik me niet vergis 31 andere wedstrijden gehad om die miljoenen te verdienen, en dat nagelaten.
 
Ow niet negatief bedoeld hoor. Ik ben blij dat die pegels nu naar FC Twente gaan en niet naar die super AJAX of PSV .

Ik heb behoorlijk liggen juichen bij de 2 doelpunten tegen Maaskant. Ben een brabander maar woon al ruim 30 jaar in Tukkerland.
 
Ook al ben ik Feyenoorder. Ik gun het ze van harte.

Nu moet Feyenoord donderdag nog de beker winnen, maar ik heb er niet al teveel vertrouwen in. Het staat al 0-2 voor die Amsterdammers.
 
@Nummer 10,

De bal is rond, je weet het nooit.
Dat de beste mogen winnen en het een sportieve strijd mag worden.
 
twente en wat een feest
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan