month-day-year format

J

JoostA

Hopelijk mag ik straffeloos opmerken dater onder de bericht topics staat day alle data in het (USS) formaat mm-dd-yy staan. Ze staan gelukkig in ons eigen formaat. Bij gelegenheid kan iemand misschien even wat doen aan dit detail -:)

 
Nou niet geheel straffeloos ;-))))

Volgens mij staat er toch echt 14-2-2001. En da's volgens mij geen VS-notatie......

Sommige gelukkigen krijgen een 13e maand betaald, maar een 14e maand ....;-)

 
bij mij en waarschijnlijk vele anderen staat er nochtans: All times are GMT (Eur) Misschien een instelling?

Greetz

Ruff rider

 
Na het posten van mijn reply zag ik pas dat het ging om de vermelding bovenaan:

The Satellite Fun Board > Kletspraat

month-day-year format

en inderdaad hier word aangegeven dat het eerst de maand zou zijn in de datum, wat niet zo is. Schoonheidsfoutje?

Greetz

Ruff Rider

 
De tijden zijn inderderdaad GMT (eu) oftewel GMT+1 Europese tijd.

Maar wat betreft die datum, ja we gaan het eens onderzoeken, zou een bugje in de software kunnen zijn.

Thanx voor de oplettendheid!

 
Is een instelling in de software, je kan het altijd in het script vinden (maar ik ken her probleem, waar in de software) Maar laten we wel wezen als dit het enigen probleem is waar praten we dan nog over. De site is gewoon goed!

 
Thanx, maar het is wel fijn als de schoonheidsfoutjes er ook uit kunnen, alhoewel die uiteraard minder hast hebben:)

Ik ben er even naar gaan kijken, het is niet in het script terug te vinden.

Door de installtemplate wordt dit net als het versienummer ergens de database in geschreven. Ik weet nog niet precies hoe ik dat kan veranderen.

Misschien heb jij enig idee hoe dat verandert kan worden?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan