Montoya W.Champion 2002???????

  • Topic starter Mike The Bike
  • Startdatum
M

Mike The Bike

Waar zijn alle lofuitingen en voorspellingen van de Montoya fans.

SchumiII wint morgen in een door regen en zonneschijn gedomineerde prima GP.

Forza Jos, Screw U Eddy!

Voor wie wat foto's van vandaag wil zien, mail ff fire_blade@hotmail.com, dan stuur ik ze je.

Thanx 2 Sony! and myself ofcourse.

Grtz Mike

 
Ik ben benieuwd, maar Montoya zou hem ook best eens kunnen winnen.:)

Als voorspelling voor komend jaar wil ik aangeven dat het dan niet MS zal worden, maar volgens mij ook eerder broer Ralf of anders Montoya.

In mijn oogpunt is Hakkinen nog altijd een geweldige coureur, maar McLaren heeft het niet voor elkaar en Hakkinen's moreel is er daardoor zeker niet beter op geworden.

Mijns inziens zal McLaren er in 2002 dan ook wederom niet dichtbij genoeg zitten.

 
Hallo,

En waar was Jos Verstappen, ik dacht dat dat z'n goeie regen rijder was?

Groeten, Simon.

 
Simon, ik weet zeker dat je niet gezien hebt wat er gebeurt is met ozze Jos. Voor de ingang van Busstop werd Jos dermate door onze irritante eikel Eddie Irvine dwarsgezeten dat Jos Eddie heeft geraakt en van zijn lijn afmoest om niet in de muur te eindigen. Irvine laat twee mensen die met een snelle ronde bezig zijn voorbij alleen bij Jos gooit hij de deur dicht met nog 3 minuten op de klok. Ik zacht t voor mijn neus gebeuren.

Grtz Mike

Jos is oke Jos is oke Jos is oke ole ole. De groete oet Limbolandj.

 
Jos zei zelf: "In de laatste run moest het dan gebeuren, maar ik werd geblokkeerd door Irvine. Toen heb ik me laten zakken om toch een klein gaatje naar Irvine te creëren, maar helaas kwam ik aan het einde van die ronde net een paar seconden tekort, waardoor ik helaas net als een van de eersten onder de vlag doorkwam." bron: http://www.verstappen.nl

Grtz Mike

 
Hou die Williams rijders in de gaten ,nu is het wederom Schumi die gewonnen heeft meer Williams heeft genoeg potentieel om volgend jaar vooraan mee te rijden.

Nu moeten ze alleen het probleem tussen de rijders oplossen , nou ja probleem. Noem het gezonde concurrentiestrijd. :)

 
Ik denk dat Williams het eerst technish voor elkaar moet zien te krijgen, dat met die rijders is minder erg, gezonde concurrentie.

Williams laat nog iets van zich horen binnen nu en 2 jaar, ze zitten nu op zo'n nivo als Ferrari in 1996-1998, goede rijders maar technisch nog niet 100%

Grtz Mike

Enne waarschijnlijk tot zaterdag in Braobantj

 
Als ik dat allemaal zo lees word het zaterdag erg druk in Oosterhout, maar zoals ze zeggen hoe zielen hoe meer vreugde

Ik denk zelfs dat er erg veel belgen zullen zijn.

alleen hoop ik dat er zon is zo kan de moto ook nog eens uit de garage

groeten Esp

Ps ik weet dit heeft niks te maken met F1 maar is gewoon een replay op de laatste zin van Mike the Bike

 
Deze thraed begon als Montoya-world chapmpion 2002. Deze voorspelling heb ik zelf ook al 's gedaan en ik denk dat hij een goeie kans maakt om dat te realiseren. Jammer dat ie nu zoveel pech heeft. Maar dit is een goed leerjaar :)

Ik hoop alleen wel dat wk 2002 pas in de laatste race beslist wordt!

Grtz. Bullet die voorspelt: Luyendijk indy 500 winner 2002

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan