mooi board jongens,proficiat.iedereen die er aan heeft meegewerkt.

F

format c:

het is eventjes wennen,maar voor de rest keurig.
ik hoop nog veel te kunnen posten in de toekomst.
veel succes en proost,op dit forum.
 
Ziet er erg strak uit.Het leest erg plezerig.Bedankt voor d e zware klus.Jullie hebben het weer gefixed. Superb mannen , misschien ook vrouwen :)


IL
 
Een aangename verrassing , TOPPIE
 
voor duck en alle members die mee gewerkt hebben proficiat het nieuwe boord ziet er cool!!! uit
roufa!
 
Fijn dat het bevalt, hier en daar zullen wat dingetjes op een iets andere plaats zitten, maar zo zijn we weer up2date.:)
Bedankt voor de berichtjes!
 
Alle eer Gaat Naar Black Tiger die zijn nacht rust hiervoor had opgeofferd
ziet er echt strak uit.
 
Ja, ziet er goed uit! kunnen we weer even mee vooruit.

Ik heb wel een verzoekje, we hebben het er geloof ik al eens over gehad, maar zou het niet mogelijk zijn de optie om attachments aan te zetten?
 
The Wizzard zei:
Alle eer Gaat Naar Black Tiger die zijn nacht rust hiervoor had opgeofferd
ziet er echt strak uit.

BT heeft deze keer uitermate zijn best gedaan, mooie software, klasse! ;)
 
hangslot zei:
Ik heb wel een verzoekje, we hebben het er geloof ik al eens over gehad, maar zou het niet mogelijk zijn de optie om attachments aan te zetten?

Ja dat kan wel maar om virussen en hackers tegen te houden doen wij dit niet.
En nog een belangrijke reden is de bandbreedte niet te hoog laten oplopen.
 
Vanaf deze kant BT we zijn trots op je. Zit er prettig uit. Ik moet nog wel even wennen aan de knopjes maar als je er even meewerkt zie je dat het logisch is. Erg handig vind ik ook dat je gelijk kan zien of iemand online is of niet.

De reputatie van iemand zijn postings vind ik een persoonlijk niet nodig, maar wel grappig.

BT en de rest bedankt. Dat er nog een hoop postings met een hoop info gepost mogen worden.

;)
Nr.10
 
Correct, het is wel linux, maar er kan geen viruscheck op de attachments. Er is toen die vraag kwam wel intern over gesproken meen ik me te herinneren en is besloten dat niet te doen voor gebruikers, vanwege de door Wizzard al genoemde redenen.

Verder maakt het alleen de database groter. Vervelende daarbij is dat attachments binair worden opgeslagen in de backups. Als je die wil terugzetten en je ziet hoelang het duurt voordat er 1 bestandje van 100kb weer gerestored is, dan wil je niet weten hoe lang een restore bezig is als iedereen zou mogen "attachen".

Moderators kunnen echter wel bestandjes attachen als het goed is of in elk geval Eendenteam, mocht het nodig zijn dan kan men altijd een verzoek richten tot moderators en/of eendenteam.
 
Eendenteam is uitermate trots op het resultaat.
Alle hulde gaat uit naar BlackTiger die, zoals TheWizard aangaf, vele nachtelijke uren er aan heeft besteed. En dat - uiteraard - allemaal in het belang van jullie, de users dus.

Grote klasse en reuze bedankt, BlackTiger
 
Hartelijk dank nogmaals voor de mooie complimenten!
 
Ja waarom ben ik dat nog niet.
Ik moet er nog aan wennen, was de oude layout gewent, je weet wel ben een oude man die niet zo snel met veranderingen om kan gaan.

Geef me dus nog een paar weken, zodat ik er weer aan gewend ben.

Is wel een stuk lichter geworden in de kamer als ik surf.

Bert
 
Het is inderdaad even wennen, maar dat komt wel, neem de tijd maar.
Overigens kun je nu ook via je user CP een andere style kiezen die door Eendenteam is gemaakt en dat is ook erg mooi, er zullen er vast nog wel meer komen in de loop van de tijd.

Als het goed is gaat support vandaag of vannacht ook even kijken nog naar het probleem met de user titels, want dat is nog steeds niet opgelost ondanks dat alle settings juist staan dus krijgt iedereen ook zijn Duck titel weer terug.:)
 
Usertitles: Fixed!
Dus iedereen heeft zijn Duck titel weer.:)
 
Namens iedereen: BEDANKT !
 
moet zeggen dat het lezen nu veel pleziereger is geworden dan eerst...
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan