Mooi en keurig gevoegd muurtje.

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Kijk dit is keurig netjes afgewerkt voegwerk.
Dat maakt zo'n plaatje weer compleet.. :biggrin:

Keurig muurtje hoor hou wel van die oude stijl van voegen ed...

En toch zie ik nog een paar kleine spleetjes

Ik meld me alvast aan om die dicht te smeren

Moet nog afgevoegd worden

Nou weet je wat het is? Ik vindt het toch keurig gedaan, want het zijn geen normale stenen. Kijk maar eens goed, het zijn mergelblokken, en da's toch moeilijk voegwerk. Om het dan zo gedaan te krijgen is heel netjes.:)

Hier vind ik toch nog weer een muurtje wat zeer slecht is gevoegd. |:(

Dus staan er weer volop vacatures voor voegers open.
Liefst wel enige ervaring zoals ik zelf vereist :sex: :biggrin:

Uhhhh, ik kan die muur niet zien hoor, er staat iets in de weg. :confused:

Inderdaad, zeer slecht gevoegd, da's gewoon ruwbouw wat ze daar gedaan hebben. Misschien was het de bedoeling want de tafel ziet er ook niet uit, die had nog wel eens met transparante lak en boenwas danwel teak-olie behandeld mogen worden.
Ziet er niet uit zo.

@freggel1: Slechte ogen? Je kunt zo langs dat obstakel heen kijken, blijft nog genoeg muur over om te zien hoor. Anders wil ik het obstakel wel even wegnemen en hier bij me houden, dan heb je er geen last van.:biggrin:

potverd... die 2e is echt gaaf, dat zouden we wel eens bevochtigen.
De 1e is ook wel leuk alleen de mond valt voor ons wat tegen m.n. gelet op eventueel "blaas werk", maar die 2e is perfect hoor. Dank jullie wel

Hierin zit een voegnaad dat nog echt een goede beurt moet hebben.. :biggrin:

de voorlaatste foto -->wie is er in dat gat gekropen en zwaait nog met een paar vingers????

Tja, die scheuren worden alleen maar groter als ze nat worden. Er moet nodig onderhoud worden gepleegd ;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan