Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Nou weet je wat het is? Ik vindt het toch keurig gedaan, want het zijn geen normale stenen. Kijk maar eens goed, het zijn mergelblokken, en da's toch moeilijk voegwerk. Om het dan zo gedaan te krijgen is heel netjes.
Inderdaad, zeer slecht gevoegd, da's gewoon ruwbouw wat ze daar gedaan hebben. Misschien was het de bedoeling want de tafel ziet er ook niet uit, die had nog wel eens met transparante lak en boenwas danwel teak-olie behandeld mogen worden.
Ziet er niet uit zo.
@freggel1: Slechte ogen? Je kunt zo langs dat obstakel heen kijken, blijft nog genoeg muur over om te zien hoor. Anders wil ik het obstakel wel even wegnemen en hier bij me houden, dan heb je er geen last van.
potverd... die 2e is echt gaaf, dat zouden we wel eens bevochtigen.
De 1e is ook wel leuk alleen de mond valt voor ons wat tegen m.n. gelet op eventueel "blaas werk", maar die 2e is perfect hoor. Dank jullie wel
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.