Mooi vuurwerk!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
775
Punten
113
Leeftijd
60
Tijdens de jaarwisseling had ik zoals gewoonlijk ieder jaar weer wat vuurwerk gekocht, en dacht laat ik eens wat mooie pijlen kopen, prijs was ?9,- per stuk...

Ik zeg het maar meteen, waardeloze zooi!

Maar achter ons in een andere straat, wat daar omhoog ging!!! Prachtpijlen.

Ben meteen 's nachts aan het zoeken gegaan, en kwam bij de volgende uit: 

klik

klik

klik 

klik

Toch mijn Poolse collega's een vragen of dat hun een kofferbak mee willen brengen. :biggrin:

Voor mooi vuurwerk en erg betaalbaar moet je naar de aldi in Duitsland gaan vuurwerk is daar spotgoedkoop ligt gewoon in de winkel. En vlak over de grens met nl label.
Geen gedoe met bunkers en opslag voorschriften.
Er komt gewoon een grote container met kratten die de winkel in gereden worden raken die leeg komen er nieuwe kratten en dat drie dagen lang. 
Wat je hier koopt voor 75 euro ben je daar ca 30 euro kwijt.
Maar ja als je van verre moet komen dan is het niet rendabel alhoewel slim winkelen een gedurfde optie is ik zag Nederlanders die voor 2500 euro kochten een met een aanhanger vol vertrokken.  Je moet alleen weten wanneer de wisseling van de wacht van de douane is maar die is constant op dezelfde tijd en knijpen dan hun ogen dicht of zitten en half uurtje aan de koffie. Meestal wordt op nummerbord gecontroleerd  kom je binnen een half uur terug dan houden ze je aan maar ga je koffie drinken en shoppen en verblijf je enkele uren in het land dan doeidoei doorrijden.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan