Mooi waardeloos

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
2.322
Waarderingsscore
22
Punten
38
Leeftijd
61
M'n Echostar AD3000 IP Viaccess werkt dus mooi niet met de nieuwe oranje S3 kaart van Canaldigitaal, zelfs niet met een originele Mediaguard CI module en de nieuwste software er op. Beeld blijft zwart en niks update. :headbang:
Moet dus noodgedwongen een gecertificeerde ontvanger aanschaffen. :grrr:
 
Niks modules geen kaart, al 8 jaar niet. voorheen picard/gold/fun. en helemaal geen anaal spul doos.

En toch altijd beeld. Tot zolang ze niet met de ecm,s gaan stoeien zoals bij sky italie meende ik .

Maar dan sjen we wel weer.



Grt/Sth..
 
Hier is sinds de nieuwe update deze maand alles op zwart gegaan behalve de FTA's
Ben al van alles aan het proberen, maar krijg de update er niet door. Of ik moet de kaart in iemand anders zijn ontvanger die het wel aan kan updaten dan heb ik weer een maandje beeld.
Misschien voor de update even zo'n camping setje klaar zetten en daar even de kaart in updaten, maar nu zie je ineens niets betaalbaars op Marktplaats in de buurt staan.
En toevallig ook geen in de buurt die ik ken die 'n even kan updaten.
De oude s2 kaart wekt al niet meer die hebben ze uitgeschakeld.
 
Waar woon je dan??
Ik in Baflo mooooooiste plekje van grunnnn
 
Janblues;205564 zei:
Waar woon je dan??
Ik in Baflo mooooooiste plekje van grunnnn

Tolbert, hartje westerkwartier.. ;)
 
Heb nog wel een oude xtreme.
Die kan je zo halen.
 
Welke xtreme heb je?
Ik las dit op een ander forum.

Xtreme Sat Ontvanger werkt niet na Kaart wissel
Mijn Xtreme 5600 werkt niet meer na de laatste kaart wissel (feb 2009) van Canal Digitaal.
Firmware Updates zijn niet (meer) beschikbaar voor dit oude beestje.
 
Wel met ucas 3 er in.
Met penta 1.20 werkte het niet.
 
Xtreme 5600 heb ik nog nooit van gehoord.
Ik heb een str. en een pvr.

Heb wel een cas3 misschien kan in jouw xtreme ook wel de ucas er in.
 
Ik heb geen Xtreme, maar ik las dat op een forum daarom vroeg ik dat.
Ik bezit een wat oudere Echostar, de AD3000 IP VIA en had daar een Aston 105 cam in zitten.
Ik had gehoopt dat hij met een originele Mediaguard Cam van Canaldigitaal wel zou updaten, heb er gister een op de kop getikt voor 30 euro, maar helaas ook daarmee nog steeds geen update.
Ik heb ook de software van de Mediaguard CI geupdate, maar ook daarmee werkte de update helaas niet.
Dus heb ik nog als optie dat ik m'n kaart even bij iemand in een gecertificeerde ontvanger stop om te updaten dan heb ik weer beeld, of een extra gecertificeerde ontvanger aanschaf die het wel kan.
Dit laatste zit ik meer aan te denken een extra ontvanger met een losse kleine schotel, anders zit ik weer met de motor besturing van m'n draaibare schotel en ben ik anders aangewezen op de duurdere versies die die besturing aan kunnen.
Tja en ik heb nog steeds geen geld boompje :biggrin: Maar ze dwingen je met die nieuwe kaart dus wel even een nieuwe ontvanger aan te schaffen.
Vind dit wel een flinke monopoly positie die Canaldigitaal heeft.
 
Met de xtreme doe ik niks meer.
Staan voor jan l** hier in de kast.
Dan hoef je niks te kopen.
Heb niet kunnen testen met nieuwe kaart maar ga er van uit dat het wel werkt.
 
Heb je even een pm'tje gestuurd. ;)
 
lijkt mij dat er toch iets fout zit bij jou
kennis heeft ook de ad3000 ip via en die kijkt gewoon met zijn aparaatje
maar geloof dat daar andere cam in zit welke softversie heb je in de echo zitten ?
 
rienk;205582 zei:
lijkt mij dat er toch iets fout zit bij jou
kennis heeft ook de ad3000 ip via en die kijkt gewoon met zijn aparaatje
maar geloof dat daar andere cam in zit welke softversie heb je in de echo zitten ?

Laatste versie die er was versie 1000, maar kijkt hij met de nieuwe oranje kaart?
Ik kon de eerste maand wel kijken, maar na de nieuwe update alles zwart, behalve de fta's
 
Iedereen die heeft gereageerd bedankt en vooral Janblues voor het regelen van een Xtreme, mijn update probleem is opgelost.
De fout zat bij me zelf, bij de heractivatie online had ik mijn aloude kaartnummer ingevoerd en nu blijkt dat er op de oranje kaart een compleet nieuw nummer staat.
Nadat ik dit nummer had ingevoerd had ik binnen 5 minuten weer beeld op alles. :biggrin:
Natuurlijk blij, maar wel een deuk in m'n imago haha voor het niet eerst goed kijken op de kaart :verstoppen:
 
zal nog eens even voor je kijken maar voor de gewone AD 3000 IP is dit versie 1100

yup je hebt gelijk gaat bij de VIA tot versie 1000
 
Big-Henk

En heb je de handleiding ook gehad??
 
Big-Henk;205588 zei:
Natuurlijk blij, maar wel een deuk in m'n imago haha voor het niet eerst goed kijken op de kaart :verstoppen:

U weet zeker dat windows 7 is geinstalleerd en niet Linux 7? :)

Ik heb dit ook eens gehad in het verleden en het heeft toch iets te maken met leeftijd en het blokkeren van het bovenkamertje LOL.

Grt. Parabolica.
 
Janblues;205592 zei:
Big-Henk

En heb je de handleiding ook gehad??

Ja geweldig Janblues net binnengekregen, :klappen: Heel erg bedankt daar voor.
Kan ik hem even goed bestuderen. Best wel een interessante ontvanger.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan