Mooie bosnimf gevonden vlak bij de freggelgrot

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Ha deze heb ik net op tijd voor de freggegrot weg gesnapt.
Heren dit is Sirena, voor de vrolijke vrijdag. :sex:
Wel wat lange nagels maar o zo lekker en wenst eerst even gekeurd te worden BT.. :biggrin:

Fijn dat ik weer keuren mag.;)
Helaas aftrek voor de lange nagels, buiten dat ze niet blond is mankeert er niets aan want dat donkere haar staat heel goed bij haar.
Jammer dus van die lange nagels want daardoor heeft ze nu een 9! :biggrin::sex::sex:

Heerlijk, een bijna perfecte bosnimf!:)

Black Tiger;196658 zei:
Fijn dat ik weer keuren mag.;) een 9! Heerlijk, een bijna perfecte bosnimf!:)

Ennn even vlak voor het betreden van de freggelgrot daar net op tijd weggehaald, voor dat ze in het verkeerde handelscircuit terecht komt. :biggrin:

Perfecto Big-Henk.

Kan je dat voortaan ook met fietsen doen? :banaan:

Multispeed

Dat heb je inderdaad perfect gedaan Big-Henk, want het zou heel zonde zijn als deze in het verkeerde handelscircuit terecht zou komen.:biggrin:
Mijn dank is groot.... en hoe vaker ik naar die foto kijk is dat niet beperkt tot mijn dank.:biggrin::biggrin::biggrin:

Black Tiger;196666 zei:
Dat heb je inderdaad perfect gedaan Big-Henk, want het zou heel zonde zijn als deze in het verkeerde handelscircuit terecht zou komen.:biggrin:

Daarom juist er lopen er al zoveel verlepte bosnimfen rond en elke bosnimf die gered kan worden is er weer ??n die zeer veel geluk heeft gehad.
Noem mij maar het ABMF, het Anti Bosnimfen Misbruikers Front.
Ik wilde eerst nog allerlei anti leuzen op de grot spuiten, maar dan zat ik weer met een naar gevoel over het gat in de ozonlaag door het gebruik van spuitbussen en krijg ik weer Al Gore op mijn dak. :biggrin:

Mmmmmmmm wel goed deze...

Ahhhh, daar is ze dus gebleven! Stuur ik ??n van mijn bosnimfen even naar Freggel toe om een paar kiezen op te halen, komt ze niet meer terug.

@ Freggel, had ze de kiezen al in ontvangst genomen of moet ik even een nieuwe nimf langs sturen?

B.

Ze ligt hier nu lekker voor de haard op een lekker zacht kleedje, ik heb haar zo meegenomen en heb nog geen passende kleding voor haar, maar ze vind het wel lekker knus zo geloof ik. :biggrin:

Boets, jij mag zoveel nimfen sturen als jij wil, je weet wel wat ik ermee doe! :sex:

Weet je wel zeker dat je op tijd was, Big-Henk ?

Is dat niet een freggel die daar net wegduikt in haar freggelgrot ?

Nee Mas3 ze ligt hier lekker op en zacht kleedje voor de haard, was net op tijd ze zou net de grot inlopen. :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan