Mooiste/beste fw voor Titan

D

dylantje

He hallo,
Wil een titan erbij kopen.
Heb nu een et9000 en et6000 met pli.

Wie kan me vertellen wat de beste FW is voor de titan zodat alles erin zit?
En natuurlijk Cccam erin zit?

Iemand ervaring met Cccam via een wifi [ intern.. ]
\Hoor graag van jullie
 
Als ik even reclame mag maken is er een grote site met alles voor de Sab-titan namelijk satbox4all.nl
 
Ga naar http://www.familienforum.biz
en zoek daar de firmware Lemontree Globo 1.4.34
dat is de mooiste en beste firmware voor titan en er zit cccam op. (zeer stabiel en grafisch de beste)
 
Lemontree Globo moet je wel met een rs232 kabel installeren deze kan niet geinstalleerd worden met USB
LETOP Je moet de bootloader ook overschrijven anders start je box niet meer op met deze firmware
 
Lemontree-Globo-1.4.34-sabtitan1-byFFTeam- Fortschrittsbalken f?r laufende Sendung
- neuer Bootloader 1.1.6 (also MIT Bootloader einspielen wenn noch ein alter vorhanden)
- wer neuen Bootloader mit eingespielt hat kann seine Senderliste einspielen
- Senderliste mit Boot 1.1.5 sind voll kompatibel
- Multifeed = gr?ne Taste pder info+0
-spielt DVR,MP3,MP2,MP1,JPG,BMP,OGG,WAV,FLAC,MKV, MP4, MOV, AVI, MPG, MPEG, VOB, DAT, TS, TRP, m2ts, m2t, tp
- kein Divx, XVid (hinweis dazu wurde eingef?gt falls so eine Datei versucht wird abzuspielen)
-Senderlisten untereinander kompatibel: ILTV, Truman,Xwindow, Synaps und Lemontree
-einspielen einfach per Usb oder RS232

Hier staat toch duidelijk dat je ook usb kunt gebruiken.
 
kan ook als je al een keer eerder firmware van FFTeam hebt gebruikt, maar dat heb je waarschijnlijk niet, je mag het proberen
 
Ik had deze originele firmware er op staan Ali3602 06020400 Sab 220 Mcs Xwindow 1.4.33.
En onder tussen al vele andere geprobeert,zoals Lemontree-proton-1.4.69-sabTitan1-byFFTeam - Synaps-es-1.4.69-sabtitan1-byFFTeam - Xwindows-gm-1.4.75-sab-titan1-byFFTeam en steeds via de usb aansluiting gedaan.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan