More blood

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.495
Waarderingsscore
632
Punten
113
Leeftijd
74
Locatie
Een stoplicht op rood.
Voor de liehebber , DEXTER MORE BLOOD is al 5 afleveringen te zien geweest op NPO 3 iets voor 23u.

Geen nood als je het gemist hebt als je de NPO app installeert kun je de gemiste afleveringen alsnog bekijken. De stream wordt om 20u00 geopend .

De afleveringen zijn gratis te aanschouwen

dexter.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ben eens benieuwd of dat iets gaat worden. De originele serie beviel me goed. En toen werd nog gezegd dat er een nieuw seizoen nog zou komen. Wat ik er nu van lees is dat het meer over Dexter zijn zoon gaat. Ben normaliter niet zo happen op dat soort vervolgen.
Moeten we de gemiste afleveren maar snel gaan kijken en de rest opnemen, want op Netflix gaat ie niet komen.

En laten we eerlijk zijn... NPO is ook zonder reclame er tussen dus dan hebben we geen Netflix nodig. :)
 
npo is toch onbetaald max week terug kijken?
 
Ja maar je moet wel een geregistreerd account hebben dat is gratis. Onbetaald terug kijken is alleen bij NPO start, niet bij plus, maar gelukkig valt dit nog onder start inderdaad.
Bij Ziggo kun je ook 7 dagen terug kijken, maar schijnbaar geen films op de NPO.:( Wel opnemen dus dat doe ik dan in het vervolg.

Ik dus vannacht account geregistreerd en die Dexter willen kijken, wat dacht je? Nope.
"U kunt dit programma alleen bekijken tussen 22.00 en 06.00 uur".
Ja fijn... hoe laat dacht je dat het was? Juist 04.00 uur..... dat is dus nog ruim voor 06.00 uur, NPO klok weet schijnbaar niet hoe laat het is. Nog 2 dagen tot beschikking.
Vannacht nieuwe poging doen, eerder op de nacht. Als het dan niet lukt dan cancel ik de hele serie en kijk ik wel ooit als ik hem wel vanaf deel 1 kan bekijken.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan