More music...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
801
Punten
113
Leeftijd
60
In de mix wordt nou ff afgesloten :p

Andere linkjes nou...

jon bon jovi Blaze of glory

Uitdeze dir

Star warsThe phantom menace (wil het niet doen)

Uitdezedir

Stay tuned there's more to come :p

niet bij het eerste bericht blijven hangen onder komt het beste!:biggrin:

nog een dir met wat leuks :p

Komt uit deze grote dir :p (goed zoeken)

Oh ja nog een tip van mijn kant, tenminste als er bij zijn die dit nog niet doorhebben, klik bovenaan eens op parent directory!!! Dan kom je vaak nog meer tegen :p

Want ik heb gemerkt dat er hier ook liefhebbers van zijn...klik :p

Om eens te kijken of de directe link wel wil werken???...adicted to love

Het komt uit deze dir :p

ff een edit, ipv een nieuwe post, nou schijnt de link wel te werken, moet toch eens kijken waar het verschil zit...

Wie heeft er trouwens nog een leuk ideetje van muziek, een leuke artiest om daar eens op te gaan zoeken??? :p

klikkerdeklik hij is wel wat aan de trage kant maar er staat v??l muziek op. :p

Originally posted by Sandokan
Als je toch bezig bent: Jimi Hendrix

Ik beloof niet dat ik het nu nog vindt want ik ga dadelijk pitten:biggrin: maar tips zijn altijd welkom. :p

Originally posted by Sandokan
Als je toch bezig bent: Jimi Hendrix

Dat wordt weer geen makkie!

??ntje heb ik er al maar daar zul je nog niet veel aan hebben...

fire :p

Nog fftjes verder zoeken...

Nog geen echte downloads gevonden maar wel een livestream met daarin de biografie over jimi met daarbij de nodige achtergrond muziek, wel leuk om te horen... klik :p . (ohja: Realplayer vereist!)

Maar verder nog steeds zoekende naar een goede download van jimi, dus @sandokan hopelijk rolt er nog iets leuks uit vanavond :p

hierstaan ook nog een stuk of 7 nummers :p

Boxen open, en ... verstand op nul:biggrin:

De rest staat ergens op internet:biggrin:

Tip kijk eens in DJ_Sets, daar staan een paar grote mixen, heb zelf alles nog niet geluisterd maar het is ook niet ieder zijn smaak :p

Ik ben niet de enige die uren naar muziek zit te zoeken, maar wat ik nou toch weer tegen kom dankzij een andere site?

soundtracks uit films zoals Braveheart, Gone in 60 seconds, Matrix, Gladiator... need i say more?

Neem snel een kijkje, ik kan er wel geen letter van lezen:biggrin:, en haal eraf wat je mooi vindt!!! Ohja er komt voor het hoofdscherm wel een popup, gewoon wegklikken... (8848.com!)

Want sites zoals deze zijn vaak een kort leven beschoren!

En ohja ik noem dit geen jatten van een andere site, maar gewoon anderen ook deze prachtmuziek gunnen die niet de tijd nemen om zelf eens een paar uur achter de pc te kruipen om naar zoiets op zoek te gaan, maar dat maakt me niet uit DIT doe ik graag! :p

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan