Originally posted by freggel1
Een aparte topic maken voor muzieklinks e.d. vindt ik niet zo nodig
Prima Freggel, gaan we gewoon hier verder

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Een aparte topic maken voor muzieklinks e.d. vindt ik niet zo nodig
Ik had het al gezegd dat mijn spaans niet zo best is maar ik heb iets gevonden denk ik?
Het is een spaanse site waar een top 40 staat, maar als ik op mp3 klik dan wordt er om een wachtwoord en gebruikersnaam gevraagd...
Klik ik dan achtereenvolgens op Si no est?s registrado, dan krijg ik achtereenvolgens het gedeelte waar je je gebruikersnaam e.d. aan kunt maken, maar of het een gratis site is? Dat kan ik niet lezen...
Volgens mij is het hetzelfde als vaak op nederlandse sites, eventjes registreren en je kunt downloaden, kijk maar eens naar de onderstaande link, en dan hoor ik het nog wel.
http://www.weblisten.com/asp_mp3/principales.asp?pagina=1
Oh ja het luidsprekertje geeft een 20sec clip...
Originally posted by jack
Hierbij nog een verzoekje van een vriend van mij,, ben benieuwd of je hem kan vinden want ik heb geen succes ermee.
Mario Frangoulis (Nights in white satin -Notte de Luce)
Dit schijnt dus 1 title te zijn,, dus 1 nummer.
Originally posted by valerio3
@Freggel,
@valerio
Die biertjes drinken we zeker, echter ben ik voor aantal dagen afwezig op forum, daar ik voor het werk in Birmingham zit...
Ik zal daar een biertje nemen op je gezondheid, een voor de verjaardag van Pikkie (50 jaar ...), een op Hangslot zijn creatieviteit, een op de bbq die ik misloop van Big G,eentje op de slechte service van de klm,>>kortom ik kom de eerst volgende dagen wel door ;-)
Hasta pronto
Hier heb je alvast de tekst, het nummer ben ik aan het downloaden, maar is erg traag.Originally posted by valerio3
Hi there,
ben dus weer terug uit de UK en heb inmiddels het nodige gedownloaded.
Ben overigens nog opzoek naar liedje van Theo Maassen waar zoveel over te doen valt.
Mvg,
Valerio
Originally posted by hangslot
Als je terug bent uit engeland:
Hier kan je Ozzy downloaden,
Als je ze hebt, laat het even weten, dan zet ik er wat nieuwe neer!
http://download.35mb.com/hangslot/