Motor kapot ??

P

pali

Hallo ,

mijn motor Stab HH100 doet niks meer..Hij blijft hangen op Sirius.
Alles geprobeert : cleaner , nieuwe firmware , settings opnieuw ingezet ,
met een kortere kabel angesloten,niets helpt , ik heb wel beeld maar aleen
op Sirius . Mijn motor is aprox.3 jaar oud. Het valt zo iets te repareren !?
Kan iemand mij hulp bieden ?!

Bedankt ,pali
 
De vraag is of hij inderdaad wel stuk is, zoiets heb ik namelijk ook al eens aan de hand gehad met een dream dat hij op het 0 punt bleef hangen en achteraf bleek dat toch te liggen aan verkeerd ingestelde waardes.

Kortom... misschien kunnen we beter even met wat meer mensen kijken naar wat er precies aan de hand is en of het wellicht ook een storing kan zijn of verkeerde instelling?

Hiervoor is het wel handig als je aangeeft welk merk en type ontvanger je gebruikt en welke firmware en eventueel ingestelde gegevens voor de motor.
 
Dankjewel Tiger voor reageren, ik heb een Humax 5400 met de laatste patch .
Ik heb alles geprobeert : cleaner , nieuwe patch Hot 7.3 en ook 7.5 , settings...maar geen reactie ..
Ik heb toch het idee dat hij niet kapot is , maar ik kan niet vinden wat de reden..

Graag hulp en bedankt ,pali
 
Humax van hetzelfde jaar??
Dan heb je DIKKE kans dat je voeding in de humax niet stabiel genoeg meer is!

In dit geval kun je de voeding repareren door de condensatoren te vervangen (of de compleete voeding).

Als je de mogelijkheid hebt zou ik eerst even van iemand een andere ontvanger lenen om zeker te zijn dat het probleem Niet in de motor zit.

Success
 
Yep, dat wilde ik ook net voorstellen. Even kijken of je bij iemand anders een ontvanger kan lenen die deze motor ondersteunt om zeker te zijn van de zaken.

Een Xtreme of @sat9500 bijv. zou erg prettig zijn. Mocht je niemand in de buurt weten of niet aan een ontvanger met ondersteuning voor deze motor kunnen komen, kun je eventueel ook een oproep plaatsen in de Helpdesk of iemand uit de buurt bereid is je te komen helpen.

Het gebeurt maar zelden dat deze motors echt stuk gaan, alhoewel het natuurlijk wel kan.
 
Ik weet niet waar je woont maar ik heb ook een Humax5400 als ik je kan helpen ik heb hetzelde gehad de motor kaduuk met een stab HH100 nu heb ik de moteq is goedkoper en kan een grotere schotel aan stuur maar een pm dan mail ik je mijn telfn. wel of omgekeerd .
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan