motor via Usuals

Chrisjan

Sr. Member
Lid sinds
10 dec 2002
Berichten
339
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
81
Ik wil mijn DB 8000 via tuner A op motor laten draaien met een STAB-motor....vraag is nu of ik na het ingeven van de lengte-en de breedtegraad nog iets moet doen of dat hij automatisch alles zelf opzoekt...Moet ik de satelieten die ik wil instellen of niet?....
1000 x thanks
 
Bij mijn 800 moest het wel dus ik neem aan op de 8000 ook.
Dan moet je bij elke satelliet die op de motor zit, in de lijst even aangeven dat ie gebruik maakt van diseqc 1.2 en dan usals motor aangeven, zo ongeveer.

Als je uitsluitend die motor hebt is er wellicht een methode om die motor als standaard aan te geven maar daar kunnen 8000 bezitters je vermoedelijk beter mee helpen.
 
Heb mijn DB 8000 ingesteld op Tuner A met rotor op USUALS en hem laten lopen...hij heeft bijna 125 satlieten afgelopen maar de MOTOR heeft niet "gedraaid"...Hoe zou dit komen?Moet er eventueel nog iets meer ingesteld of ingebracht worden?...
Het gaat hier wel over een "disecq motor"...Of doet men het beter "manual"?...
Wie helpt me even?.......
1000 x thanks
 
Zoals je ziet heb ik even de threads in elkaar gevoegd want je had hier al een vraag over gesteld. Anders zien we dadelijk door de bomen het bos niet meer.

Dus hij heeft 125 sats afgelopen maar motor niet gedraaid? Heb je dan wel gedaan wat ik geschreven had?
Black Tiger zei:
in de lijst even aangeven dat ie gebruik maakt van diseqc 1.2 en dan usals motor aangeven
Bij elke satelliet? Dus in de DM8000 zelf bij de satelliet c.q. lnb instellingen?
Of staat het daar al op?

Ook de juiste waardes v.w.b. longittude en lattitude ingegeven?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan