Move your butt ,key is missing Walbanger 3.15

I

ilya

Tijdens het loggen krijg ik een sleuteljte met de opmerking" move your butt key missing.Dit gebeurt tijdens het loggen van de provider 00 0C.De keys gecontroleerd op juistheid met windecrypt.Bij windecrypt ontvang ik wel een update van juni en bij walbanger niet.De MK01 en PPUa zijn exact het zelfde.Wat betekent deze opmerking bij Walbanger ????.Ik had de MK01 prim gezet op record 09 en second op 0A bij Walbanger.

Ilya

 
prim mk01 moet op 01 staan en niet op 09

seco mk01 moet op 11 staan en niet op 0a

hoop dat het nu wel lukt

Robbie

 
@Robbie, bedankt voor je reactie.Ik vraag me echter af of het uitmaakt om de keys precies op deze positie te zetten.Volgens @ Fenzo(zie ander topic op het board) maakt het niets uit.Wie van jullie heeft nu gelijk.!!!

Ilya

 
Het maakt wel degelijk uit of waar de key's in het provider menu van WB staan.

Het maakt namelijk niet uit waar de key's staan opgeslagen in de Mguard file van WB !!

WB zet ze zelf in de goede positie zodra het programma opgestart word.

Snappunou?

 
het lijkt me dat het wel degelijk uitmaakt ,als je je huidige 0c key op de 0d key zet heb je geen beeld!!!en een mk01 is een 01 en geen 02 of 06!!

 
@DRZ

Dus als ik het goed begrijp worden keys , nadat ik b.v. de mk 01 op rec. nr. 06 heb geschreven(VIA HET KLADBLOK) door het provider menu van Walbanger automatisch op de juiste plek gezet, dus rec.nr. 01.

Ilya

 
als je de juiste mk01 (primair)op 01 hebt staan en de juiste PPUa invult zal wallb*nger/windecr*pt de keys bij een update (zie de regel Supercrypt in je logbestand ) inderdaad op de juiste plaats zetten(de 0c,0d en 0e key)

volgens mij ben je de mk00 nodig om een eventuele nieuwe mk01 key te ontvangen ,maar verbeter me als ik daarmee niet goed zit..

 
@ilya,

In de MGuard file van WB kom je de key's van ,laten we zeggen, C+ france tegen.

Hier een voorbeeldje:

[CANAL+FRANCE]

Ident=00 03

Shared=00 xx xx xx

PkgBitmap=FF FF FF FF FF FF FF FF

Key0C=3D EB 2C 90 1B AD C6 C6

Key0D=90 85 D1 1B E8 8C 25 FC

Key0E=42 64 5B 70 0D CD 69 89

SendOnStartup=1

Je ziet nu dat de C-D-E keys netjes op volgorde staan.

Dit hoeft dus niet!

Deze kunnen ook d-c-e of e-c-d enz.

Als je een MK01 toevoegd hoef je die er niet netjes tussen te plaatsen maar gewoon ergens onder aan.

WB plaatst het zelf op de goede plek.

Voorbeeldje:

[CANAL+FRANCE]

Ident=00 03

Shared=00 xx xx xx

PkgBitmap=FF FF FF FF FF FF FF FF

Key0C=3D EB 2C 90 1B AD C6 C6

Key0D=90 85 D1 1B E8 8C 25 FC

Key0E=42 64 5B 70 0D CD 69 89

SendOnStartup=1

Key01=xx xx xx xx xx xx xx xx

Key00=xx xx xx xx xx xx xx xx

Key11=xx xx xx xx xx xx xx xx

Op deze manier dus.

Je hoeft dus niet de nieuwe key's netjes tussen de andere key's te plaatsen of boven aan te zetten.

Maar wil je key's toevoegen vanuit WB zelf dan moet je mk01 op de 01 plaatsen en mk01(sec) op 11.

Maar vaak is de secondaire key niet nodig.

De C-key moet dan op 0C komen evenals de D-key op 0D enz.

Duidelijk?

 
Even gemoved.

Werd toch weer wat te specifiek voor een openbaar forum.

Geen probleem als er voorbeeldkeys gebruikt worden.

Maar neem dan iets wat duidelijker is dat het echt voorbeeld is, bijv 0D 0D 0D 09 09 09 12 12 34 34

Of iets in die geest.

Aangezien het toch dieper gaat dus maar hier naartoe, kunnen jullie met een gerust hart verder gaan.

 
@DRZ

Bedankt voor je opmerking.Je hebt voor mij en hopelijk ook andere een goede bijdrage geleverd.Het trekken van keys etc en update via MK 00 is mij reeds bekend.Het bestuderen van logfiles , uitproberen van diverse log progjes etc is zeer boeiend.Dank zij het board en natuurlijk veel lezen en uit proberen is het ene uitdagende bezigheid.

ILYA

 
ik ben er wat laat mee, maar las dit pas nu.

Ilya, ik denk dat je mij verkeerd begrepen heb in een ander topic, het is niet echt belangrijk in welke volgorde de key's staan in wallbanger, maar natuurlijk wel welk nummer een key heeft, ik bedoel 00, 01, 10, 11, 0c, 0d, 0e

00= mk00 prim 10=mk00 sec

01= mk01 prim 11=mk11 sec

0c = maand key oc

0d = maand key od

0e = maand key oe

mischien was bovenstaande je inmiddels al duidelijk, maar dan is het nu mischien duidelijk genoeg voor andere lezers.

Wallbanger werkt echt leuk, en de maker (rob) is ook zeer actief met update's en luisteren naar de wensen van gebruikers

 
@Fenzo, als jij Robbie nog spreekt.Ik heb nog een wens mbt Walbanger. Indien je b.v. een org. frans kaartje hebt is het niet mogelijk om in setup het UA te vermelden.Natuurlijk kan je e.e.a. weerbij 00 00 seca aanpasen.(Is natuurlijk niet erg) Bij Windecrypt kan het wel!. Verder is Walbanger een schitterend pakket.Erg mooi en duidelijk .Ook de logfiles zijn zeer goed te lezen.Zelfs met vermelding vam Emotions.Kortom Rob , HULDE, en je evt. team ook.!!!!.

The future is for you.

Ilya

 
ik heb hem inderdaad daarover al gesproken, ook ik wilde graag enkele kaartjes volgen met uiteraard verschillende ua's, rob heeft al aangegeven dat hij overweegt in één van de volgende updates een mogelijkheid in te bouwen om een complete kaartfile te laden, met ua en key's, dan maak je dus één maal een kaartfile aan, en bij opstarten kies je welke file je wilt gebruiken.

in zijn laatste versie kun je wel al key's importeren en exporteren, maar hierin geen ua helaas.

nog effe wachten ??!!.

 
@ Fenzo/DRZ

Wordt ook bij Walbanger tijdens het loggen meerdere providers geupdated zoals bij windecrypt???.Dus bij Calcio wordt naast Calcio ook nog eens D + bijgewerkt etc.Ik heb een tijdje op Calcio gelogt, via Walb, en kreeg ik slechts een update van de desbetreffende provider, terwijl bij windecrypt meerdere.

=ILYA=

 
dat doet walbanger ook wel hoor alleen is het zo dat d+ nog wel eens onregelmatig keys stuurt, heb hem van de week een hele nacht op d+ laten staan ongeveer een uur of 8 en had maar 5 update`s gelogt op d+ en wel 20 op calsio

groeten blokker

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan