mozilla thunderbird

saat

Sr. Member
Lid sinds
3 jan 2003
Berichten
331
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
65
Ik heb hiereen andere pc gekocht nou zijn netjes alle bestanden overgezet maar als ik nu op de oude pc outlook express opstart krijg ik mozilla thunderbird te zien en niet mijn vertrouwde outlook , nu is mijn vraag als ik die mozilla verwijder bij sofware gaat dan auto mijn outlook weer werken ?
saat
 
Als jij op de snelkoppeling van outlook express klikt en er gaat een ander programma open, dan is er is mis met de snelkoppelingen.
Ik ga er van uit dat je het over Windows XP hebt, want nieuwere versies van windows hebben geen Outlook Express meer.

Probeer eens een nieuwe snelkoppeling te maken.
1.) Klik met de rechter muisknop op je bureaublad
2.) Kies voor nieuw en dan snelkoppeling

Dan kun je browsen om een bestand te kiezen.
3.) Ga naar C:\program files\outlook express en selecteer msimn.exe

Een andere methode zou zijn om Internet Explorer te repareren, dan wordt normaliter Outlook Express ook weer gerepareerd.

Als je Mozilla niet gebruikt kun je die ook verwijderen maar ik heb ietwat twijfels of dan ook het probleem opgelost wordt.
 
okay zal ik eens doen is inderdaad xp nog maar die outlook start ik altijd via de browser balk van ie nl

saat
 
Je hebt het al gefixed, kan misschien ook door die spyware door elkaar gegooid zijn voorheen.
Als het via de browser gestart wordt is het vaak ook nog te fixen via:
start -> instellingen -> configuratiescherm -> internet opties, dan tabblad programma's nemen en daar kun je het programma kiezen bij "email".
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan