Mozzila Firefox VPN

papano

Active member
Lid sinds
2 apr 2005
Berichten
207
Waarderingsscore
13
Punten
18
Ik ben een paar maanden gelden begonnen met NordVpn te testen (geleend van een vriend)
De PC werd alleen maar trager en internet helemaal.
Op het laatst had ik een download van 4mb. Du mijn vriend heeft het abo niet meer verlengd.

Is is er een VPN versie voor Firefox.
Mijn vraag is volgende, Heeft iemand er ervaring mee?
 
Op dit moment is er nog geen VPN versie voor Firefox. Althans niet voor in ons land.
Firefox is hiermee nog aan het testen en men kan zichzelf al op de wachtlijst plaatsen voor deze gratis VPN.

Opera heeft wel een gratis VPN ingebouwd.
 
Ik heb meerdere VPN's gebruikt door de jaren heen. Met name om landingspages van ransomware (politievirussen) af te vangen zodat ik ook de Duitse, Belze, Franse, Spaanse en andere versies kon triggeren op een testsysteem.

Voor dagelijks gebruik heb ik nooit een VPN gebruikt, want je moet dan steeds de juiste servers kiezen om een optimale snelheid te behouden. Vaak loopt de aanbevolen server goed, maar kan ook snel inkakken.

Voor welk doel wil je een VPN gebruiken?

Een VPN is trouwens niet browser afhankelijk, afgezien van de ingebouwde VPN van Opera die @Black Tiger al aanhaalt. Iedere andere VPN zal met alle browsers werken, daarnaast is er ook nog de mogelijkheid om een VPN via de router te configureren.
 
Als ik VPN nodig heb (bv voor YouTube of n-tv.de/ ) gebruik ik de - epic privacy browser.

gr Leen
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie's.

@Maxstar
Ik wil VPN gebruiken om lekker ook eens een torrent kan gebruiken.
Heb gezien dat er een mogelijkheid is om VPN in de router te configureren, maar wat heb ik eraan? Er zijn sites die VPN niet accepteren en dan moet het zonder trouwens ik zal VPN alleen gebruiken voor bovengenoemde torrents.

@Leen Joyne
Ja zal hem daar ook eventueel gaan gebruiken alleen moet ik hem wel aan de praat krijgen.
epic browser nooit van gehoord zal eens Google gebruiken die wil wel eens werken.

@BT
Mooi, zal maar afwachten en wat gaan testen, zoals je weet kan niet uren achter deze pc zitten.
Wist niet dat die bij Mozilla nog in de ontwikkel fase zat. Kreeg wel een bericht van hun dat ik hem kon dowloaden maar ben er niet verder op ingegaan eerst weten is nu mijn ondervinding.
 
Ik wil VPN gebruiken om lekker ook eens een torrent kan gebruiken.
Is dat alleen om bijvoorbeeld de blokkade van TPB te omzeilen om torrents te downloaden, of ook voor het downloaden zelf?

Indien het alleen voor het binnenhalen van een torrent-file is kan je zoals @Black Tiger voorstelde Opera en de ingebouwde VPN gebruiken.
Dan de torrent laten in b.v. qBittorrent en via de reguliere verbinding downloaden.
 
Hoi, ik gebruik hier naar alle tevredenheid al jaren PIA VPN. Snelheid over het algemeen goed en de kosten vallen ook best mee geloof iets van € 35 per jaar en als je het voor 3 jaar afsluit meen ik iets van rond de € 70 voor 3 jaar.

B.
 
Ik heb ook een VPN die werkt redelijk voor torrents, mijn dochter gebruikte die. Bij een jaar abo kost die 4 dollar per maand. Er is ook regelmatig (eigenlijk altijd) een aanbieding dan heb je hem voor 40 dollar lifetime (klik) via Stacksocial. Voor torrents zijn er dan een beperkt aantal VPN's. Mijn dochter gebruikte altijd die van Frankrijk die is normaliter redelijk snel.
 
Ik denk dat het beste is om gewoon heel rustig alles te bekijken. Er zijn zoveel VPN programma's dat je de weg snel kwijt bent. Ik ga lekker zoeken op mijn gemak. Tips zijn altijd welkom.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan