Mp3 gezocht : Narada Michael Walden : Reach

L

Loek

In het kader van het eerder 'vraag me plaatje' wil ik ook hierop een beroep doen op jullie search kennis.

Ik zoek al jaren het nummer van Narada Michael Walden - Reach. Ooit gezongen door The Four Tops in een nieuw NMW jasje gestoken en het resultaat mocht er wezen. Ik heb de twee verschillende versies al (single en 12 inch) maar zoek er dus eentje van goede kwaliteit (de 12 inch versie wel te verstaan)

Mocht je deze plaat niet kennen, dan kan dat heel goed, het is namelijk nooit een hit geweest en er valt maar moeilijk aan te komen ;)

Maar @Loek als je zo'n nummer zoekt dan kun je beter zoeken op de volledige titel! ;)

En die is eigenlijk "Reach out i'll be there" wellicht dat je dan meer succes zult hebben?

Hoelang duurt de 12inch versie? Want ik heb hier een download van 128kbps die een speeltijd heeft van 4.40 (is vrij kort voor een 12inch ik weet het) maar de geluidskwaliteit is wel goed! ;)

Zeg het maar wat je er mee wilt, en dan stuur ik hem wel naar je email! :biggrin:

PS hier staat hij ook niet maar hou maar in de gaten want wellicht komt hij nog wel eens ;)

hey bedankt freggel1 :) das idd de single versie, de 12 inch duurt circa 6.12, ik heb ze dus al beide, alleen zoek hoorbaar betere kwaliteit (waarschijnlijk zijn de versies die ik heb, gemaakt op het moment dat de codecs (om mp3's te maken) nog niet de kwaliteit haalde als tegenwoordig))

Je hebt inderdaad gelijk, het is Reach Out (I'll Be There) maar ook dat levert niets op, zowel in grabit als in Kazaa.

Ik ga de site goed in de gaten houden, bedankt h? :thumpsup:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan