Mp3dvd voor de dvdspeler

L

lonewolf

Hallo,
ik heb een dvd vol met mp3's gemaakt (996 nummers), maar als ik hem brand met nero dan kan ik hem niet op de dvdspeler afspelen. Hij geeft constant "incorrect disk format" in beeld.
Hoe is dit te verhelpen?
Ik gebruik arita dvd's. Moet er misschien een menu in, en zo ja, wie heeft daar ervaring mee en wil dit met mij (ons) delen.

je hebt daar een paar programma's voor, o.a. : mp3 audio cd burner, Music DVD Creator of Audio DVD Ceator.. ik vind ze geen van alle echt goed. Je kunt ook ook eens WinOnCd proberen, dat zag er mooi uit, alleen heb ik dat nooit aan het werk gekregen (op m'n dvd speler) ga het later deze week nog eens proberen.

Met Nero moet het ook kunnen.

De DVD moet dan wel afgesloten zijn en geen multisessie bevatten en het zou wel eens kunnen dat ie dan liefst ook nog in UDF formaat moet zijn.
En dat laatste vind ik toch een beetje lastig in te stellen met Nero, daarom is die AudioDVDCreator wel handig of wat ook een heel goed proggie is, waar dat ook mee in te stellen is, Stom Recordnow MAX.

met nero kun je geen menu maken, althans ik zie dat niet in v6.3.1.6..

ik ben dat begrip ook tegen gekomen "udf" ff een vraagje tussendoor : waar is dat precies goed voor, want ik haal uit 'de verhalen' alleen maar dat je het e.e.a. achteraf nog eens 'bij kunt schrijven'

wel merk ik (o.a. met cdroller) dat je een dvd/cd kunt herstellen met het udf systeem, of is dit complete onzin?

Ik ben er achter, mijn dvdspeler accepteerd geen mp3's op dvd, wel op cd.
Ik heb deze dvd namelijk op een andere dvdspeler geprobeerd en daar werkt hij prima op.
In ieder geval bedankt voor het hardop meedenken.

Ben met Audio Dvd Creator bezig geweest, en hij doet het nu prima in ieder stand alone dvdspeler. Zelfs met menu. Prima programma. Even met mp3gain de volume van iedere mp3 gelijke sterk gezet.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan