mpg naar DVD formaat.

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
Hallo Allemaal,

Ik heb zo juist mpg video formaat clips en die wil ik zo juist op een DVD branden dus dvd video clip maken als het kan.
Ik gebruik zo juist Nerovision 2.1.1.21 express omdat tekunnen maar ik ondek juist net bij sommige clips de geluid niet met elkaar synchroon loopt. En als ik gewoon afspeel op de computer heb ik zo juist de probleem niet.En ik heb zo juist ook de programma TMPGEnc DVD Author gebruikt maar die pakt een bepaalde beeld formaat en niet alle beeld formaat .
En met nerovision is dit zojuist geen probleem die converteerd die zelf weer als die een dvd maakt.
En ik zo juist ook de clips mee bewerken als het kan zoals editten knippen enz...

Welke programma zijn er nog meer dat tekunnen en welke is zo juist goed dat het makkelijk aan kan.

Groetjes,
Deliyurek007

eigenlijk een programma zoals Video Editing & Authoring Capabilities net als nerovison......

WIe weet een goed programma ervoor...

Groetjes,
Deliyurek007

Oef... mpg naar dvd geeft het zich ook wel iets voor, weet niet zo vlug wat.

Maar je kunt ook DVDFab nemen, dan blijft het wel in svcd kwaliteit maar kun je meerdere svcd's op 1 dvd branden met een menu'tje en da's ook best leuk.

Anders zul je wel iets beters nodig hebben. Kan TMPGenc DVD Author zo'n omzetting van svcd naar dvd niet maken?
Anders misschien dvd2svcd volgens mij kan die ook omgedraait doen dus van svcd2dvd.:)

Hi ,

Ieder geval bedankt voor je respons B.Tiger.

Ik heb zo juist een prog gevonden en die heet Ulead DVD MovieFactory 3 Disc Creator. (Video Editing & Authoring Capabilities )

Doet exact als Nerovision en wat andere dingen ook maar ik vind zo juist wel jammer dat het effe niet gaat met scrolen van de clips en met het beindigen.

Je weet wel als je een clip wil afspelen dat die boven af naar beeld komt en op het eind dat die opscrolt je weet wel net als powerpoint presentaties.....trucjes....

Bij deze prog pakt die alles of ik weet effe niet hoe het moet of ik moet nog meer gaan spelen....

Of er is wel een ander prog die het beter doet dan de ander weer....vandaar dat ik deze vraag gesteld had er zijn wel collega's die misschien een ander prog kan en dat die prog wel beter is dan de ander er zijn ook wel eens mensen die hun opgenomen clips of vakantie films opnemen en op DVD wil zetten enz...

Ik weet er is ook een ander prog en die heet Pinaccle 9.1 die heb ik ook maar dei vind ik zo ingewikkeld allemaal.....

Maar je weet maar nooit lekker bezig zijn is toch wel effe leuk dan niks tedoen...

Ieder geval ook bedankt voor de tip B.Tiger.

Groetjes,
Deliyurek007

Graag gedaan. Helaas ben ik er ook niet zo in thuis en het enige programma wat ik zelf ken, wat die leuke edittruukjes doet is Pinnacle, maar die noemde je zelf ook al.

Ulead DVD Moviefactor is ongeveer hetzelfde als TmpgEnc DVD Author en Ulead DVD Workshop is ook zoiets.

Misschien zijn er bij anderen nog "losse" of andere dingen bekend waarmee dat kan.
Zo heeft een buurman van me ooit eens een titelgenerator gehad, daarmee kon ie middels een proggie teksten toevoegen aan zijn films als ie ze ging digitaliseren (of zoiets).

Succes.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan