Mr updaten via laptop

Henkie1

Jr. Member
Lid sinds
18 aug 2002
Berichten
63
Waarderingsscore
0
Punten
6
Leeftijd
69
Ben in het bezit van een laptop met win 98 en 2000 prof erop. Nu wil ik mijn Mr updaten via de laptop maar hij herkent geen module in het pmcia slot. Ik draai onder win 98. Geen Se. Die heb ik niet. Is er een mogelijkheid om de sloten toch te laten werken. Want volgens mij kun je niet updaten met 2000 of Xp.
 
Dat is vrij normaal. Onder 98 heb je drivers nodig die er voor zorgen dat je module "gevonden" word.
In de goeie ouwe tijd was er zo ook een .inf en nog een paar files, die moest je laden zodat de laptop de Irdeto Freecam "zag" en "herkende" dus dat zal bij veel andere dingen ook het geval zijn. Ik moest onder 98 zelfs mijn xircom 10/100 netwerkkaartje voorzien van drivers voordat windows 98 het wilde laten werken. In dat geval herkende hij het wel omdat een netwerkding toch een iets meer bekend iets is dan een satelliet ontvanger module, maar de drivers had ie toch nodig.
Terwijl dat bij XP/2000 niet het geval was en die alles vanzelf vonden.

Ik zou me dus kunnen voorstellen dat en waarom win98 de MR niet herkent, de vraag blijft dan toch of er ergens drivers voor te krijgen zijn.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan