MSN Messenger 7.0 Beta

neo

Sr. Member
Lid sinds
28 jan 2003
Berichten
324
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
55
Vandaag kreeg ik een E-mail met de mededeling dat MSN messenger 7.0 uit zou zijn.
Meteen aan de slag gegaan om deze te instaleren, en wat denk je?
Krijg ik een Window waar in staat dat er een nieuwere versie is en dat ik die moet instaleren als ik gebruik wil maken van msn?
Ok? had gekund, maar het gekke is dat het om 6.2 gaat die moet worden binnen gehaald en daar doe ik het toch niet voor.
Maar goed 7.0 wil dus niet zonder die download van 6.2 maar deze instaleren wil ook niet omdat ik toch een nieuwere versie op de pc heb staan, en daar wordt dan toch 7.0 mee bedoelt en ik moest toch een update doen????????????
Snappen jullie het nog of ben ik toch langzaam aan het verkolen hehehehehe?
Om een lang verhaal kort te maken.
Download 7.0 niet want het werkt toch niet.
 
MSN Messenger 7.0 offline gehaald!
MSN heeft de MSN Messenger 7.0 BETA offline gehaald. Wanneer je nu inlogt op MSN Messenger 7 zal je een melding krijgen dat er een nieuwe versie is en dat je deze moet installeren, het gaat hier niet over een nieuwe versie maar gewoon MSN Messenger 6.2

Waarom is MSN Messenger 7 offline gehaald?
MSN beweert dat er in de "winks" functie een bug zit waardoor hackers gemakkelijk toegang tot je pc zouden kunnen krijgen.

De beste manier om MSN Messenger 6.2 weer werkende te krijgen is MSN Messenger 7 volledig verwijderen via configuratiescherm>software en MSN Messenger 6.2 opnieuw downloaden en installeren!

Zodra een nieuwe versie van MSN Messenger 7 beschikbaar is vind je deze uiteraard op Messengerweb!
 
Muts ik heb ff je quote weggehaald. A.u.b. geen hele berichten quoten maar hooguit alleen die regels waarop je reply betrekking heeft. Thanks alvast!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan