MTV Rock, MTV Music, MTV Dance MTV NL steeds maar een dag active

sweex123

New Member
Lid sinds
1 jun 2008
Berichten
29
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
52
Hallo

ik heb het TOP pakket van Canal+ maar ik kan de
de zenders MTV Rock, MTV Music, MTV Dance, VH1., MTV NL niet ontvangen met de Dreambox op Ccam en ook niet met Mgcamd/Newcs
Deze Zenders VH1 Classic TMF wel wat doe ik fout
na een kaart update in Philips boxje is alles weer active dan de kaart weer in de server
is na een paar uur weer dood op de MTV zenders

ik heb de Dreambox 7000 / linux ccam server

wie heeft wijze raad voor me
 
Toevallig geen oude softcam.key met oude sleutels op je server staan waar cccam gaat na lopen kijken?
 
draadje verplaatst, het betreft het niet ontvangen van een aantal zenders op een dreambox
 
Hier exact hetzelfde helaas.
Als je even de bekende zoekmachine gebruikt, zie je dat verschrikkelijk veel mensen last hebben van dit probleem. Andere weer niet. Geen touw aan vast te knopen wat het nu exact is en wat de oplossing is.

Ikzelf heb volgens mij alles al gedaan wat kan om dit op te lossen, zonder resultaat.

Ik heb:

Alle images geprobeerd die er zijn voor zowel mijn 800 als 500.
Alle Cccam getest vanaf 2.0.8
Een nieuwe kaart gevraagd en ook ontvangen, want dit probleem is bekend bij CD! (Het zou aan de kaart liggen volgens CD maar ook met de nieuwe hetzelfde probleem)

Ik heb helaas geen oplossing voor mensen als ons. Ik hoop dat er iemand is die "ooit" dit probleem kan vinden of onderbouwen, aangezien er mensen zijn die geen problemen hebben.
 
Volgens Canal Digitaal wordt het probleem veroorzaakt door MTV Networks, waarbij NAGRA betrokken is voor een oplossing. Dit probleem duurt nu al 3 weken en nog steeds is er helaas geen afdoende oplossing. Een aantal mensen heeft het abonnement op MTV al opgezegd.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan