Multiboot installatie?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
799
Punten
113
Leeftijd
60
Zojuist ben ik ook begonnen om weer eens met mijn Dream te gaan stoeien, maar ik wil eerst een paar dingetjes vragen.

Mijn plan is er meerdere images op te gaan zetten, en ik heb dus zojuist al even gekeken met Flashwizzard, en ook een multiboot ge?nstalleerd met dat programma.

Nadien mijn Dream herstart, maar ik zie geen multibootscherm?

Komt dit pas nadat er een tweede image bijgezet wordt, of is de install niet goed gegaan?

Dit zou ik graag even zeker weten. ;)

Ik meen dat FWZ je vertelt of er een multiboot word aangetroffen of niet, wanneer je ermee verbindt.

ook belangrijk, wat voor image heb je er in staan, met de oude hydra`s lukt het mij niet om multiboot te maken.

gr blokker

Die staat erop @Blokker1.

Maar ik zie nu wel in de flashwizzard "Installeer in multiboot"

Maar is dat echt zo dat je met hydra problemen krijgt?

Want ik wil eigenlijk naast de goed draaiende image een paar testimages bij op de stick zetten, zodat als ik het beu ben weer kan stoppen en door kan gaan met tv kijken. ;)

dat had ik eerst ook, ook bang dat ik mijn oude gegevens kwijt was. maar op je harde schijf kun je net zo veel image zetten als je wilt.

dus eenmaal de stoute schoenen aantrekken, en een goede image voor multiboot in de flash en dan verder met de image op de harde schijf en je kunt daarna spelen wat je wil. die op de flash gebruik ik nu nooit meer omdat het lijkt wel of als je de harde schijf image gebruikt er lang niet zo veel meer mis gaat.
gr blokker

eerst een backup maken van je hydra (flashwizzrd dan ) daarna een cvs lzma op multi zetten dan bv de gemini of wat dan ook(usb hdd) dan hydra erweer op zetten op de usb of hdd .

ikzelf heb et niet zo staan maar een vriend van me wel en werkt goed

saat

kijk eerst even bij de satlords.
IRSECA-Boardimage V. 1.14 of de
109.1d_SDT_DaVinci5_2.img

allemaal op hydra gebaseerd maar dan wat moderner of de

BuSSagli-gBox21b-Newcs_multiboot.fwz

ook leuk om mee te spelen.

gr blokker

Beide bedankt voor de tips, maar ik wil dus naast The hydra gemini erbij zetten, maar na wat andere info van iemand die het vannacht ook geprobeerd heeft liep hij ook uit op dit probleem, dat Gemini niet samengaat met The Hydra.

Maar wat ik mij dus een beetje afvraag, waar dan het conflict zit, wat beide images hebben met elkaar in een multi, want het zijn in zo'n multiboot toch twee afzonderlijke images?

Gedacht was ook om de ene op stick en de andere op HD te zetten, maar dit lukt ook al niet blijkbaar....

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan