multidec 8 - 3 in 0!! zonder CI!!

heb het zelf niet hoor dus kan ook niet mee testen maar je kunt dan toch de key voor 00 2e ingeven is de kabelkey van c+

 
Originally posted by Robbie Cinecinemas geeft bij mij ID 002E aan ! geen 0019


jcsat bij jou ook ?



Daarom werkt hij niet


 


Robbie
jep... zie mijn eerdere mail:

>hoewel... sommige heeftie problemen mee. bij mij doet >cinecinemas het niet.

>Hij geeft aan dat de ecm pid 0x5F4 is (1524) en provider 002E

als je de pid veranderd in 1513 dan zegtie wel 0019 en gaat de ecm goed maar helaas geen beeld....

iemand een suggestie?

 
@jcsat oeps ik had er over heen gelezen (jointje te veel)

Maar ik heb prov 002E en key 0D toegevoegd en dan beeld!

Robbie

 
Hint je kan beter sommige ned kan beter in ird instellen dan hoef je niet elke maand van key te wisselen !

Robbie

 
Originally posted by Robbie @jcsat oeps ik had er over heen gelezen (jointje te veel)


Maar ik heb prov 002E en key 0D toegevoegd en dan beeld!


 


Robbie
en die truuk werkt dus bij mij niet om de 1 of andere reden.

Hij staat dat te wachten tot er een goede signature langskomt... en die komt er niet blijkbaar.....keys in 2, provider id 002e ecm 1524. keys zijn overgenomen van ident 19.

Heb jij alleen de softcam.key aangepast of nog meer???

 
Je moet wel de 0D key van 002E hebben !

Kijk ff op sekafree page of

geef ff je email stuur ik ff een leuk file (alleen jcsat)

Robbie

 
heb nederlandse en franse kanalen werkend, zelfs de spaanse edoch...bij de Taquilla's krijg ik de fameuze fakeprovider 0033 gepresenteerd en niet meer weg...iemand een suggestie?

Ik heb de DVBsettings van Dr.Hans geimporteerd

 
probleem had ik eerst ook maar nadat ik even bij dxandy een nieuw lijstje samengesteld had heb ik de goede ecm nu en werkt perfect

grtz

 
het wil niet lukken met het vinden van de juiste .dvb 's

Zou je mij de goede ecm''s voor de taquilla's kunnen geven?

 
Originally posted by jer49 het wil niet lukken met het vinden van de juiste .dvb 's


Zou je mij de goede ecm''s voor de taquilla's kunnen geven?
Wel even de postings lezen...

nog een keer:

als een PID niet goed staat kun je hem met md zelf opzoeken vanuit de zenderlijst:

- dubbelklik betreffende kanaal in lijst

- druk op PMT

- dubbelklik op de regel met EMM/ECM (rechts zie je de ECM aangepast worden)

- klik op OK om vast te leggen

als je nu even van kanaal verandert en teruggaat naar ingestelde kanaal gatie goed...

 
hartelijk dank voor deze suggestie. Ken de postings over dit onderwerp nagenoeg van buiten.

Alle nederlandse en franse kanalen laten zich ook probleemloos installeren , alleen en ook op de hierboven beschreven manier blijven de taquilla's zich installeren onder Provider 0033 in plaats van 000C

 
@ jcsat wat jer94 zegt klopt als je md zelf laat inlezen pakt hij niet de goede pmt voor de taquillas waardoor je na de ecm berekening op prov id 0033 uitkomt en dus geen beeld.

@jer94 bij http://www.dxandy.de kun je een .dvb lijst samenstellen/generen welke je daarna kunt importeren met de juiste ecm s

grtz

 
@Geinponem

ik had bij dxandy al eens een nieuwe .dvb setting opgehaald en geimporteerd in het bestaande systeem. Dat hielp dus niet.Maar na een schone nieuwe installatie van Multidec80.....jawel keurig de taquillas op 000C....

Op naar de Hotbird ....en wat blijkt de Palco's? op provider 0034!!

Het blijft een leuke hobby! Maar het gaat me zeker lukken. Bedankt voor de ondersteuning.

 
Eindelijk na een paar dagen hoofdpijn van wat doe ik verkeerd werkt het alle kanalen open zowel Ird. als Sec.,wat een uitvinding.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan