Multidecoder

Ja, als je al die reacties krijgt dan krab je je achter de oren van zal ik nog wel reageren.....ben toch al een tijdje op dit board aanwezig dus niet echt nieuw.

Men hoeft mij niet alles te vertellen en als men bepaalde zaken niet kwijt wil, best, ieder z'n recht om te geven wat die wil.

Heb ook geen zin om afgezeken te worden of zón toestand te krijgen zoals vorig jaar in die Duitse boards....

Wat mij betreft onderwerp adsluiten.

Dat ik niet op de chat zit heeft meer te maken met de beperkte "vrije tijd".

Overigens "No hard feelings at all"

 
Bonk, trek het je niet aan;-))))

't is komkommertijd en ook de tijd van voorjaarsmoeheid;-)))

 
En geen nood, we zeiken niemand af hoor, en situaties als op de Duitse boards krijgen we hier al helemaal niet, daar letten we te goed voor op.

Onze vragen richten zich meer op nieuwsgierigheid, indien onze gebruikers over bepaalde dingen ontevreden zijn en we merken dat d.m.v. een posting, dan weten we graag wat er scheelt en wat we er aan kunnen verbeteren.

En we willen best graag verbeteren doch bepaalde dingen kunnen dus niet op het board, maar wel in de chat, vandaar de voorzichtige verwijzing die richting uit. Maar uiteraard weten we graag of dat alles is of dat gebruiker(s) iets anders bedoelen.

Tijdgebrek is natuurlijk een altijd aanwezige factor en dat verklaart ook vaak veel. Zelf ook vaak last van.:)

En voor de rest, het is zoals Henk zegt, voorjaarsmoeheid, we beginnen allemaal een beetje overal een opmerking op te plaatsen, vaak gewoon grappig bedoelt, moet ook niemand iets achter gaan zoeken.

We moeten toch ergens mee bezig zijn he, en een gezonde en vooral ook nette discussie gaan we nooit uit de weg.

Zucht... wat ben ik blij dat de F1 weer begonnen is. :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan