Multyvision en TPS

Ja BT, dat kan ook.

Maar volgens mij wordt dan de Softkey file vervangen, en nu heb ik 50 minuten per uur beeld op de TPS en Multi, misschien ben ik dat dan ook kwijt.

Is een beetje een dilemma.

Maar ik kan eerst de file kopieren en dan een update doen.

Slim he, ja ik ben niet van gisteren, maar van 1948.

Maar bedankt voor de tip, zal het gaan proberen,

Groetjes Bert

Black Tiger zei:
Hoezo als freggel niet stuurt? Met Gemini effe key update doen op Anonymous 2 helpt ook vaak.:)

Kom ik thuis en natuurlijk op blauwe knoppie gedrukt, heb namelijk Gemie, naar ad-ons en toen voor download gekozen.

Vreemd, staat geen Key update bij.

Wa doe ik nu fout.

Groetjes Bert

bert50 zei:
Vreemd, staat geen Key update bij.

Want ik moet zeggen dat ik het bij mij ook niet zie staan onder het blauwe knoppie...

Ik gebruik nog de 2.60 versie, maar volgens mij zit BT al hoger...

Maar om ff oftopic te gaan @Bert50, ik heb op dit moment troep zat liggen, dus na de BBQ krijg je wel een kruiwagen met sleuteltjes mee. ;)

Beste @Bert50.....

Heb je al een beetje opgelet wat betreft die sleuteltjes?

Want als je goed en regelmatig kijkt dan zie je dat je zo nu en dan beeld hebt....

DWZ dat de keys rouleren, dus daarvoor kun je iets maken dat dit bijhoudt wardoor je altijd beeld hebt bij TPS... ;)

Maar zullen we deze maar voor de BBQ houden? :biggrin:

Ah, sorry, mijn fout, standaard zit ie er niet in.
Je moet eerst even naar de addons en dan een van die cam dingen (ik dacht cam plugins) en daar de key_settings installeren.
Daarna is key update pas op de genoemde plek te vinden.:)

Overigens was er vanmiddag nog geen werkende key beschikbaar, misschien inmiddels wel weer.

Niet erg BT,
mensen staan er om bekent dat ze wel eens fouten maken.

Maar ik vind het prettige als mensen ook toegeven, dat ze wat fout hebben gedaan.

Bedankt,
kan nu weer verder, Bert

Zo ben ik nu eenmaal, waarom zou men fouten niet toegeven? Iedereen is immers menselijk.

Helaas heb ik vannacht ook keyupdates gedaan maar kwam er niets nieuws.
En naar we nu kunnen lezen in het andere topic stopt het helemaal, bijzonder jammer.:(

hier hebben we nog steeds continue beeld hoor, wel laten we om de 10 minuten een autom. keyupdate doen.

we werken hier met een script op de dreambox en gbox als emu
probleem voor velen is de juiste url voor de update te vinden

Hallo allemaal,
heb een programma gedownload, met de naam "AES-UpDream Ver 2_1_[1][1].0a.rar.
Dit moet je op de computer instaleren en de ini file aanpassen, naar het IP nummer van je dreambox.

Hij kan dan elke 90 sec een update van de key doen.

Maar alles is in Frans, en daar snap ik niet veel van.

Groetjes Bert

PS ben nog aan testen.

eerste test.

Lijkt te werken heb beeld maar heb niet lang gekeken, zette iets anders op.

Wel verschijnd in de windows van het programma dat hij MGCamd geupdate heeft.

Heeft iemand anders ook dit programma draaien.
Het werkt natuurlijk allen maar als de PC aan staat en aan het Internet hangd.

Bert

Stuur het eens op. ;)

Dan kan ik deze week mijn frans eens ophalen...

Ik heb een aes auto sounny dat zou ongeveer zoiets moeten zijn, maar is ook Frans met een aantal tabbladen. Snap er geen bal van gezien mijn huidige slechte status van de Franse taalkennis, dus ding weer weggekiept.:)

Ik heb het proggie wat jij ook hebt hier al een par urtjes draaien en moet zeggen het werkt tot op heden perfect. En met dat frans valt wel mee. spreek nog lees geen frans en ben er helemaal uitgekomen. je kunt in dat proggie ook een aes-key file inladen indien je deze in het bezit hebt. dan kijkt het proggie van te voren of ie je dream moet updaten of dat je al in het bezit bent van die key.

mazzels

fred

Heb deze ook draaien maar bedenk wel dat als je bv newcamd laat opdaten hij je oude TPscrypt file helemaal leeg gooit en alleen de keys erin zet die dit proggie vind.

Dus inderdaad raadzaam om eerst je eigen tpscrypt erin te laden zodat hij hem gewoon verder update.

Wat ook jammer is, is dat van de 6 ips die hij checkt op het net er 3 geloof ik niet meer werken,, maar kan je ook handmatig updaten want hij checkt ze steeds 1 voor 1 op nieuwe key.

Maar verder is dit een perfect proggie als je TPS wilt kijken zonder onderbrekingen :)

Staat trouwens ook bij Huts in de Puc.

Ik heb zojuist een progje erop gezet wat autoupdate zou zijn met evocamd 2.11, en ism newcs loopt de rest ook nog....

Dus even in de gaten houden wat dit doet.

Ahum, dat programma AES werkt bij mij niet meer, ook de nieuwe versie niet.

Is dus weer donker.

Bert

Ik heb een programma gevonden zoiets als dat van Bert50. Het heet:
auto AES_TPS_V3 maar ik ben het nog aan 't proberen. Ik ben spijtig genoeg een echte newbie dus het zal testen worden... Ik gebruik op de stick Andy&Friends, DaVinci en soms Gemini2.9 met camd3 869. Zijn deze images goed om te testen?
Groetjes

vanmorgen MgCamd geactiveerd en nu al een uur lang beeld.

Lijkt goed te gaan.

Bert

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan