Musicdownloadtip!!! Het kost wat moeite, maar dan heb je iets!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
797
Punten
113
Leeftijd
60
Tja van deze zeg ik echt dat het de moeite is om er even te gaan kijken!

Ik zit nu Mastermix Classic Cuts deel 1 tot en met 100 te downloaden, het gaat wel even duren maar dan heb je ook wat denk ik.

Dus voor de liefhebbers en verzamelaars van mp3, ga hier maar eens kijken!!! :jow:

( zorg wel voor een pop-upblokker, want er zit soms wat reclame.. ) ;)

prachtige verzameling, maar wat een gedoe om elke keer een hyperlink te kopieren naar je browser dan die code intikken en dan downloaden. Da's nogal een werk en we vragen ons af of er geen tools zijn waarmee je e.e.a. "automatisch" kunt laten afhandelen. Door het intikken van die code zal het wel niet mogelijk zijn om e.e.a. te downloaden zonder dat je handelingen op de pc hoeft te doen.

Het enige lijkt ons dat iemand ze download en de mp3 bestanden ergens op een server zet en toegankelijk maakt, zodat je die via een batch-afhandeling (batch ftp of zo) kunt binnenhalen.

Maar zoals geschreven: leuke verzameling, bedankt!

eendenteam;177126 zei:
prachtige verzameling, maar wat een gedoe om elke keer een hyperlink te kopieren naar je browser dan die code intikken en dan downloaden. Da's nogal een werk en we vragen ons af of er geen tools zijn waarmee je e.e.a. "automatisch" kunt laten afhandelen.

Tja Eendenteam, ik ben vannacht al weer heel wat uurtjes bezig geweest om er zoveel mogelijk te downloaden, en heb er nu 17 gedownload, vanavond ga ik dit weer proberen, en misschien kunnen we ze dan in de ftp van @roberto zetten?

Maar of er programma's voor zijn ik weet het niet, want het is idd vrij omslachtig, en ik heb natuurlijk al even in de nieuwsgroepen gekeken daar staan er wel wat maar volgens mij niet de hele collectie.

Als er een paar mensen zijn die downloaden, even afspreken wie wat doet en dan bij roberto op de server (indien mogelijk)

;)
Nr.10

Die gedachte heb ik ook, daarom ga ik zo dadelijk weer aan de slag om er nog wat binnen te slurpen..

Ik heb er nu 22.

Alleen nog eventjes iets in de gaten houden want ik heb de gedachte dat bij bijna ieder nummer het liedje wel een keer overslaat?

Als dat zo is, dan ben ik er ook zo weer vanaf.

Begin jij dan bij 100 en terug?

Dan komen we elkaar tegen bij 50 ofzo... :biggrin:

En nou zit ik te luisteren al al die mooie mp3'ssssssss, en verrek van al die favorieten die ik heb, wat ben ik er v??l vergeten!!!!

Nu ook hoor ik zojuist van cd 32 "Fantastique met "Mama told me" ....

Kijk nou is Freggeltje, ondanks dat hij het ietsiepietsie rustiger aan wou doen op het forum, in zijn element!

Nog 60 te gaan zoals ik al zei, en dan eens kijken waar ze te uploaden zijn, desnoods in de nieuwsgroepen. :biggrin:

Wie komt me ff tegemoet door van 100 terug te gaan naar ... zodat we ze samen in een ftp kunnen gooien?

Freggel,

Ik ga nu nummer 100 downloaden daarna ga ik werken.

Maar dan heb ik nummer 100 alvast voor je binnen gehaald.

;)
Nr.10

staan die niet bij de newsgroepen??

In yabse dacht ik wel:

zoeken op
Mastermix Classic Cuts en je wordt doodgegegooid met bestanden

Ik heb er idd ook al zien staan, maar wat ik gezien heb is dat alles door elkaar zit...

Maar ik zal eens bij Yabse gaan kijken. ;)

Die aan het downloaden is?

Ik heb er nu 56 binnen, dus nog voor mezelf 44 te gaan, hopelijk staan ze lang genoeg in die upload?

Ik heb 100 binnen en ga nu 99 binnen halen.

;)
Nr.10

wij hebben 90-100 al binnen en werken verder terug naar het begin

Klasse, want als ik ze alleen binnen moet gaan halen dan ben ik nog heel de week bezig...

En of ik ze dan nog in een upload gooi? ;)

FF samenwerken dan komen we er wel, ik zit nu op 57, vanavond een feestje, dus ik download er geen, maar morgen gaan we er weer voor zitten...

Ik was al begonnen met 100 naar beneden.

Maak niet uit want de upload naar Ruberto werkt niet meer.

;)
Nr.10

Ben dan ook maar even begonnen,, zal 60 t/m 70 even binnenhalen,, duurd verdomde lang voor een pagina opend maar downloaden gaat wel lekker snel.

Tja als die van Roberto niet meer werkt, dan gaan we maar een andere oplossing zoeken...

Dat openen van de pagina's dat is het meest vervelende, dat weet ik @Jack, maar nare bijkomstigheiden ga je steeds meer krijgen als je iets leuks wilt hebben denk ik. ;)

Afijn morgen ga ik weer vol goede moed door, samen gaan we de 100 wel halen. : thumpsup:

En tijdens een BBQ oid worden de cd's wel uitgewisseld. :biggrin:

Heb 60 t/m 70 nu binnen en ben even bezig om 60 te uploaden naar Roberto.
Hier werkt het allemaal perfect hoor,, maar je moet via Roberto wel rechten hebben om te kunnen uploaden dus denk dat dat jouw probleem is Nummer10
Ik heb een nieuwe map aangemaakt met de naam: Mastermix Classic Cuts
Als iedereen daar de map inzet van alle 100 Cuts dan staan ze ook netjes bij elkaar.

Ik weet niet wie er allemaal rechten hebben om te uploaden maar dat zien we wel.

Ben nog even doorgegaan en heb nu 60 t/m 80 gedownload.

Zou fijn zijn als verder iedereen even precies vermeld welke zij al hebben gedownload,, maar dan wel graag degene die ze ook in Roberto's upload gaan zetten want anders heeft het nog geen nut.

Laat ik nou helemaal mijn inlog en password kwijt zijn bij roberto?

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan