freggel1;177215 zei:Laat ik nou helemaal mijn inlog en password kwijt zijn bij roberto?
Deel 1 tot en met 57 wordt nu op dit moment geupload.
Kom op jongens, de rest er ook in!!!
En dan straks alles in de nieuwsgroepen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
freggel1;177215 zei:Laat ik nou helemaal mijn inlog en password kwijt zijn bij roberto?
freggel1;177220 zei:Dus even op tellen:
Ikzelf deel 1 tot en met 60 en 81, 82, 83 en 84
Allen bedankt.![]()
Iemand (freggel?) heeft e.e.a. verstopt.... nummers 42-49 e.d. staan als subdirs onder nummer 20...pfffffffff. We gaan die nu downloaden.freggel1;177242 zei:en vanaf 42 wordt opnieuw geupload, want die staan er nog niet...
Verplaatsen kan alleen degene die over de juiste rechten op de server beschikt. Wel kun je ze kopieren en dan de oude verwijderen. Maar met zowel met dat kopieren als verplaatsen moet je uitkijken: je moet zeker zijn dan niemand op dat moment bezig is met die files, want anders kan hij/zij opnieuw beginnen als die e.e.a. automatisch aan het downloaden is.freggel1;177270 zei:Ik snap niet hoe dit kan, maar ik krijg ze niet verplaatst, misschien dat @Roberto dit even voor zijn rekening wil nemen? ( misschien komt het omdat een paar keer de verbinding verbroken is geweest? )
Gooi 50-53 nog maar een keer vol dan, want die zijn ook leegfreggel1;177220 zei:58, 59, 81, 82, 83 en 84. Die gooi ik er nog eventjes bij. Ikzelf deel 1 tot en met 60 en 81, 82, 83 en 84