Musicdownloadtip!!! Het kost wat moeite, maar dan heb je iets!!!

Tja hier is de verbinding ook weer verbroken, ik krijg de laatste niet meer geupload, althans doe het niet meer, want de pc hier staat al 3 dagen te uppen... : confused:

Ik ga even kijken hoe het zit met het uploaden naar de nieuwsgroepen, want dit gaat me teveel tijd kosten helaas...

Ik begin maar ff een lijstje

Heb cd 001 tot 30 nagekeken en de ID3 tags goed gezet en er ontbreken slechts een paar titels, het lijkt me stug dat we deze niet weten te vinden.

van cd nummer [xxx] ontbreekt track [xx]

001-01 : new order - blue monday

027-19 : The special AKA - too much too young
027-20 : Toots & the maytals - Monkey man

Volgens mij heb ik ze hier allemaal op mijn hd staan, maar door verschillende keren dat de verbinding weggevallen is, is er dus met uploaden dus ook iets fout gegaan.

Ik ga eens kijken hoe het zit hoe ik ze in de nieuwsgroepen krijg, want ik heb dit eerlijk gezegd nog nooit gedaan.

Dat kan ook aan mij liggen freggel ik knip en plak natuurlijk ook het een en ander en als ik net jouw gras knip.....

cq jouw map verplaats......

eendenteam;177276 zei:
Gooi 50-53 nog maar een keer vol dan, want die zijn ook leeg

@Eendenteam, daar was ik mee bezig, maar de verbinding was weer weggevallen, dus ik kan weer van voren af aan beginnen.

050 : geheel leeg

tot CD 50 is verder alles OK

Ik ben nu voor de derde keer bezig met het uploaden van cd 50 tot en met 57, dus weer maar eens nog even geduld, en dan staan ze er straks op.

Die paar missende mp3's zijn trouwens wel te vinden, ik heb ze hier nog wel liggen volgens mij. ;)

Maar nu eerst de cd's erop.

we weten niet wat er gebeurt, maar 50-70 zijn leeg c.q. verwijderd. Wij hebben 50-53 niet, 54 dus wel en 55-70 ook. We hebben niet voor niets geschreven dat het beste e.e.a. kan geschieden nadat er vooraf een waarschuwing is geweest. Er gaat nu (helaas) van alles fout.

051 : geheel leeg
052 : geheel leeg
053 : geheel leeg
057 : 22
057 : 23
057 : 24
057 : 25

De rest tot 70 is OK

het lijkt of dat er iemand tussen door zit te kloten.....

ik zet van mijn backup de cd's 54 tot 70 terug

en gooi een user eruit die zit te wissen, dombo....

Ik ben nu 50 tot en 57 aan het uploaden, dus even geduld tot dit klaar is.

Is die nou ook weg?

Ik geef toe ik heb wat gewist, maar die echt niet!!!

alles staat weer op z'n plaats [hoop ik] hehe

nee jij niet freggel want jij hebt nog toegang

@ eendenteam dat nummer is er net bij gezet door deze of gene maar bedankt

Roberto;177296 zei:
nee jij niet freggel want jij hebt nog toegang

@ eendenteam dat nummer is er net bij gezet door deze of gene maar bedankt

Ja, ik heb hem er bij gezet :jow:

Maar nu zojuist valt weer de verbinding weg???

Ik zie nu dat map 50 tot en met 53 nog leeg zijn, de rest staat er volgens mij?

Maar ik geef het nu echt op, want als er iemand is die hier iets leuks ( samenwerking ) aan het verklooien is dan is dit de laatste keer dat er hier op het forum zoiets gedaan is!!!

Ik ben nu sinds vorige week woensdag hier mee bezig, en het heeft me al meer tijd gekost dan dat de bedoeling was, en dan wordt het door iemand verpest???

Kan Roberto dan niet zien wie er loopt te klooien want dit is niet meer leuk.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan